משכורות לנהגים עם רישיון C1 מדריך

מעוניינים להוציא רישיון למשאית קלה עם רישיון C1 (עד 12 טון) ? המדריך הזה יספק לכם תשובות לשאלות כמו איך מוציאים רישיון נהיגה, מה נדרש וכמה בכלל אפשר להרוויח במקצוע של נהג משאית קלה בארץ.

מדור שיווקי 21 בספט, 2023
רישיון C1

משכורות לנהגים עם רישיון C1 מדריך

לא מעט אנשים תוהים האם הוצאת רישיון C1 תסייע להם למצוא מקצוע שתהיה להם אפשרות להתפרנס ממנו בצורה יפה. חשוב לדעת כי הוצאת רישיון על משאית שמוגדר כרישיון C1  הוא תהליך שאיננו דומה להוצאת רישיון לרכב פרטי. שיעורי הנהיגה יתבצעו בצורה שונה והאדם יידרש לעבור תאוריה אחרת. יחד עם זאת, הוצאת רישיון מעין זה בהחלט תאפשר לכל אדם המעוניין להשתלב בעבודה רווחית, לעשות זאת.


רישיון C1- במה מדובר?

אדם אשר מוציא רישיון נהיגה C1 איננו יכול לנהוג בכל סוגי המשאיות אלא רק במשאיות קטנות וקלות יחסית עד משקל של 12 אלף ק"ג. בכדי להוציא את הרישיון המדובר יהיה עליכם לבחור את המקום שבו תלמדו שיעורי נהיגה, כאשר חשוב ביותר לוודא כי במקום הנבחר יש מורים בעלי אסמכה ללימודי נהיגה מהסוג המדובר. בכדי לעבור מבחן מעשי שיקנה לכם את הרישיון המדובר במידה ותעברו אותו, יש צורך לעבור לפחות 32 שיעורי נהיגה. אם יש לכם כבר רישיון נהיגה על רכב פרטי, תהיה לכם אפשרות להשלים את לימודי הנהיגה על משאית תוך 20 שיעורים בלבד. כמובן שמי שיספק לכם את כל המידע לגבי כמות השיעורים הנדרשים לכם יהיה מורה הנהיגה אשר תבחרו.

האם כדאי להוציא רישיון C1 למשאית?

ישנן סיבות שונות שבגינן כדאי להוציא רישיון נהיגה למשאית. לא פעם נדרש רישיון מעין זה עבור צרכי עבודה. אם אתם מעוניינים לעסוק בתחום כלשהו אשר דורש את הרישיון המדובר, יהיה לכם צורך להוציא את סוג הרישיון המדובר. יחד עם זאת, אם אתם מעוניינים לשפר את תחושת הביטחון שלכם בכביש, נהיגה על רכב מסוג זה, זהו דבר שיכול לסייע לכם. מעבר לכך, חשוב מאוד לדעת שמבחינת שכר, כיום ניתן למצוא מגוון רחב של משרות הרלוונטיות לבעלי רישיון C1 אשר מגיעות עם שכר נאה בצידן ועל כן, אם אתם מעוניינים להרוויח טוב יותר מכפי שאתם מרוויחים, ללא תואר או ניסיון תעסוקתי, ייתכן כי זוהי הדרך הנכונה עבורכם לעשות זאת.

מדוע להוציא רישיון C1 למשאית?

קיימות סיבות רבות להוצאת רישיון C1 למשאית. בחלק גדול מהמקרים הרישיון נדרש לצרכי עבודה, ישנם מקומות עבודה שמחייבים את העובדים להגיע עם רישיון מתאים. בו בזמן ישנם נהגים שרוצים להוציא רישיון זה כדי לשפר את תחושת הביטחון בכביש כי ברגע שמתרגלים לנהוג ברכב גדול, קל מאוד לנהוג על רכב פרטי. לעיתים זה מה שיעשה את ההבדל כאשר מסתכלים על השורה התחתונה.

כמה מרוויחים נהגי משאיות עם רישיון C1?

אם אתם שואלים את עצמכם כמה מרוויח נהג משאית בעל רישיון C1 וזאת בשל העובדה שאתם שוקלים להוציא רישיון שכזה לצרכי עבודה אך תוהים האם הדבר ישתלם לכם, חשוב שתדעו כי רישיון נהיגה על משאית יעניק לכם מקצוע שתוכלו להתפרנס ממנו בכבוד.

שכר של נהג משאית בשנה הראשונה בארגון כלשהו יכול להגיע ל10 אלף ₪ בחודש. ארגונים גדולים מאוד וכן קבלני נסיעות וחברות קמעונאיות תמיד זקוקים לשירותי נהגי משאיות ועל כן, מדובר על היצע גדול בשוק העבודה בין אם אתם נהגים מתחילים ובין אם אתם נהגים מנוסים.

נהג משאית עם רישיון C1 שיש לו ותק של 2 עד 4 שנים בתחום המדובר, יכול להרוויח מדי חודש בין 12 ל14 אלף ₪.

חשוב מאוד לדעת כי גם בתחום זה, יש עניין של צבירת וותק והתברגות בשוק העבודה. לאחר שצוברים ותק וניסיון בתחום ניתן להתקדם למשרות בכירות ומתגמלות יותר בארגונים שהם עובדים בהם כנהגי משאיות.

כמו כן, חשוב מאוד להבין כי בכל חברה ניתן להרוויח סכומים אחרים והדבר יהיה תלוי בשעות העבודה, סוג העבודה ועוד.

עבודה בתור נהגי משאית בארגון גדול היא רק אפשרות אחת בין לא מעט אפשרויות. ניתן להשתמש ברישיון בכדי לבסס עסק עצמאי של הובלות או כל תחום אחר שזקוקים עבורו למשאית. עסק עצמאי המנוהל בצורה נכונה, יכול להניב לבעליו לא מעט רווחים.

אם אתם מעוניינים להוציא רישיון C1 בצורה הטובה ביותר, כדאי שתבחרו את בית ספר לנהיגה כרמל תחבורה ללימודי נהיגה על משאית שיקנו לכם את הרישיון המדובר בצורה הטובה ביותר.

 אין באמור לעיל בכדי להוות משום יעוץ או תחליף לייעוץ, הכתוב לעיל מהווה תיאור כללי בלבד ובלתי מחייב . בכל מקרה יש לפנות למורה לנהיגה לקבלת מידע מלא.