משלוח ראשון של SKYWELL ET5 החשמלית הגיע לישראל

מקדילאק ל-SKYWELL: קבוצת כדורי מודיעה על מינויו של מעוז אלמגור למנהל מותג הרכב החשמלי החדש והמסקרן שמגיע לארץ מסין, שעשרות מכוניות ראשונות שלו הגיעו לארץ בימים האחרונים.

ששי כהן 04 באוק, 2021
מעוז אלמגור ורכב חשמלי סקאייול

בתמונה הראשית: מעוז אלמגור ודגמי SKYWELL הראשונים בארץ

מספר חודשים לאחר שנודע שחברת חברת המאגר מקבוצת כדורי זכתה בזיכיון היבוא של מותג סקאיוול (Skywell) הסיני לישראל, מודיעה החברה על הגעתו של המשלוח הראשון של המכוניות לישראל (כמה עשרות מכוניות), ומינויו של מעוז אלמגור למנהל המותג בישראל. בסוף החודש הנוכחי צפויה להגיע לאילת אונייה נוספת עם מאות מכוניות נוספות.

אלמגור, בעל רקורד מוכח ועשיר בעולמות הרכב, שימש בתפקידו האחרון כמנהל חטיבת המכירות של קבוצת  UMI– יבואנית קאדילק, שברולט ואיסוזו וכמנהל פעילות קאדילק בישראל ובמקביל רס"ן במילואים בח"א,  בוגר תואר שני במדעי המדינה, יחסים בינלאומיים (M.A) ומנהל ציבורי מטעם אוניברסיטת חיפה (MPA) וכן בנוסף, בעל תואר שני במנהל עסקים מטעם הקריה האקדמית אונו (MBA) ובוגר תואר ראשון (B.A) במדעי המדינה מטעם אוניברסיטת בר אילן.

סקאיוול ET5 בישראל

סקאיוול ET5 בישראל

אודות Skywell

מותג SKYWELL  הוא חטיבת הרכב החשמלי של קונצרן האלקטרוניקה והמסכים הענק  SKYWORTH -יצרן המסכים השני בגודלו בסין ויצרן מעבדי ה SMART TV מהגדולים בעולם. בדומה ל Skyworth אשר הייתה מהראשונות אשר זיהו את ההזדמנות במעבר לרכב חשמלי, חברות טכנולוגיה נוספות כדוגמת  APPLE, XIAOMI -ו HUAWE , הודיעו אף הן על כניסתן לתחום הרכב החשמלי לאור צמצום החלקים המכנים וההתייחסות לדור החדש של הרכבים החשמליים כמוצר טכנולוגי מתקדם וחדשני המבוסס על חווית משתמש מיטבית וערך מוסף.

קצת על היבואן

חברת המאגר מקבוצת כדורי הינה אחת מהחברות המובילות בישראל לחלפי רכב חדשים ומשומשים, בעלת מוניטין רב בתחום הרכב ומכירות החלפים לרכב למעלה  מ-60 שנים ואף מחזיקה בחברת הליסינג OTO ועוסקת בשנים האחרונות גם ביבוא מקביל של דגמי יוקרה. יחד עם זאת, מדובר בפעם הראשונה בה היא תפעל כיבואנית רשמית של מותג רכב לישראל, ומרכז הפעילות שלה מוקם בימים אלה במתחם החברה בראשל"צ.

סקאיוול ET5 בישראל

סקאיוול ET5 בישראל

סקאיוול ET5

מותג הרכב סקאיוול מצטרף לשלל מותגי רכב חשמליים המשווקים בישראל והדגם הראשון עימו יחלו את פעילות החברה בארץ הוא סקאיוול ET5 , רכב פנאי חשמלי גדול (מקטגוריית ה-D-SUV) שמגיע לארץ בתקינה אמריקאית (לא מוגבלת בכמות היבוא) ויתחרה כאן בדגמים כמו סקודה אנייאק (שיושק מחר בארץ), MG מארוול R שיגיע בחודשים הקרובים וטסלה מודל Y שתגיע לארץ ברבעון הראשון של 2022.

ה-ET5 נהנה מעיצוב מודרני ומידות נדיבות (אורך 470 ס"מ, גובה 170 ס"מ ובסיס גלגלים המשתרע על  280 ס"מ) וישווק בארץ בגרסת ה-Long Range של הדגם המצוידת בסוללת 72 קוט"ש המבטיחה טווח מוצהר של 520 ק"מ בין טעינות (460 ק"מ לפי WLTP המחמיר יותר) לצד טעינה מהירה. אבזור הדגם צפוי להיות עשיר במיוחד ולכלול לוח שעונים דיגיטלי "12.3, מולטימדיה מרכזית ענקית "12.8 השולטת גם על מגוון מערכות הרכב, ריפודי עור, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, כניסה והנעה ללא מפתח, גג זכוכית פנוראמי, דלת תא מטען חשמלית ועוד, לצד חבילת בטיחות מתקדמת מקיפה.

לדברי מעוז אלמגור, מנהל פעילות SKYWELL בישראל: "אני מודה לקבוצת כדורי על האמון ונרגש לקראת האתגר של השקת רכב חשמלי מתקדם בישראל.  לאחר בחינת מס' מותגים מובילים בחרנו במותג הרכב החשמלי SKYWELL  המציע ערכים ייחודיים ובידול איכותי. דגם 5 ET  שהוא רכב פנאי יוקרתי המציע מפרט בטיחות וטכנולוגי מתקדם ללא פשרותבשנתיים הקרובות, נשיק שלושה דגמים נוספים אשר יאפשרו לנו להתמודד בקטגוריות נוספות בשוק הרכב. אין לי ספק שבזכות הניסיון הרב והאיתנות של קבוצת כדורי לצד הטכנולוגיה המתקדמת אשר מוטמעת ברכב ביכולתנו להביא בשורה ללקוח הישראלי וגם חווית לקוח מיטבית המוכרת מעולמות הפרמיום בלבד".

מקבוצת כדורי נמסר: "מעוז מביא עימו ניסיון רב ומקצועיות רבת שנים. אנו שמחים על הצטרפותו לקבוצה  ומאמינים כי בהובלתו נבסס בישראל את מותג הרכב החשמלי SKYWELL כמוביל בקטגוריה הצומחת ביותר בעולם הרכב."

שיווק מותג סקאיוול צפוי להתחיל במהלך החודש הבא. מחירים ומפרט מקומי יפורסמו עם תחילת השיווק.