מתחרה להרלי: ב.מ.וו R 18 נחשף רשמית

ב.מ.וו חשפה בסופ"ש את ה-R18, אופנוע קאטום עם מראה רטרו מרהיב ומנוע 1,800 סמ"ק, עימו תתחרה בדגמים מקבילים של אינדיאן והרלי דיווידסון מארה"ב.

ששי כהן 04 באפר, 2020
ב.מ.וו R 18

חברת ב.מ.וו מוטורד, חשפה בסוף השבוע את ה-R18, אופנוע קאסטום ראשון של החברה, עימו נכנסת החברה לסגמט חדש, שם מחכים לה קרוזרים ראויים כמו הרלי דיווידסון ואינדיאן האמריקנים. לדברי יבואנית ב.מ.וו בישראל, נמסר כי הדגם צפוי לנחות בישראל כבר בסוף השנה הנוכחית.


לצד עיצוב רטרו מרהיב ושימוש נרחב בכרום כמקובל בקטגוריה, מצויד הדגם במנוע בוקסר עצום בנפח 1,802 סמ"ק ומציע את מיטב הטכנולוגיה העדכנית של היצרן, עם מערכת בלמים משולבת ABS, בקרת יציבות (שניהם עם תמיכה בהטיית הכלי), בורר מצבי רכיבה עם 3 תכניות נהיגה (רטוב, רגיל ועומס), תאורה היקפית בטכנולוגיית LED, פנס קדמי עוקב פנייה, בקרת שיוט, הנעה ללא מפתח, חימום ידיות, מערכת סיוע לזינוק בעליה, חיישני לחץ אוויר ועוד. הספק המנוע עומד על כ-91 כ"ס ו-16.1 קג"מ, והוא משודך לתיבת 6 הילוכים פלוס הילוך רוורס כדי להוזיז את משקל הכלי גם לאחור בקלות יותר (בכל זאת מדובר ב-345 ק"ג).

בב.מ.וו מצהירים שהדגם החדש עושה כבוד לדגמי העבר של היצרן (כמו ה-R5 לדוגמה), והמנוע החדש בעל המומנט הטוב ביותר בהיסטוריית דגמי הבוקסר של החברה, מייצר "ויברציות טובות" המתבקשות בכלים מהסוג הנ"ל.

כצפוי בדגמי קאסטום, לאופנוע החדש יוצעו סדרת אביזרים וציוד רכיבה שפותחו במיוחד לדגם, לחווית התאמה אישית של האופנוע לרוכב.



עוד מדו גלגלי