עוברת לטורבו: יונדאי i20 החדשה 2019

יונדאי i20 זוכה למתיחת פנים מקיפה לדגמי 2019, הכוללת עיצוב מעודכן, שדרוג הרכב לראשונה במערכות בטיחות מתקדמות ומעבר למנוע טורבו 1.0 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים.

ששי כהן 25 באפר, 2018
יונדאי i20 2019

3 וחצי שנים לאחר שנחשף הדור הנוכחי של יונדאי i20, מכונית הסופר-מיני הפופולרית של החברה, הנחשבת לאחד הדגמים המובילים של יונדאי באירופה וגם בישראל, מפרסמת החברה פרטים ראשונים על דגמי 2019 של ה- i20, שזוכים למתיחת פנים מקיפה, הכוללת בעיקרה שדורג הבטיחות של הרכב ומעבר ליחידת כח מודרנית.



במסגרת מתיחת הפנים, זוכה ה-i20 להופעה מחודשת בחזית, הכוללת גריל ופגוש חדשים המיישרים קו עם שפת העיצוב הנוכחית של יונדאי. בצידי הרכב נרשמים חישוקי "15 ו-"16 קלים בעיצוב חדש ובחלקה האחורית של הרכב נרשםן עיצוב מחודש עם פגוש ויחידות תאורה בעיצוב חדש, המקנים לרכב הופעה דינמית יותר. לראשונה תוצע בדגם גם אפשרות לצביעת "two-tone" המציעה ללקוחות לקבל את הרכב בשני גווני מרכב כאשר הגג והקורות צבועים בצבע שחור.

אופציה לצביעת TWO TONE – עם גג שחור


בתוך תא הנוסעים נרשמים עדכונים קלילים בלבד, כאשר העיקריים בהם הם מולטימדיה חדשה תומכת אפל ואנדרואיד ואופציה לגג זכוכית פנוראמי. מפרט הבטיחות עובר שדרוג של ממש עם אימוץ חבילת הבטיחות המתקדמת המקורית של יונדאי, הכוללת: התרעה על שמירת מרחק ובלימה אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה, החלפת אורות (דרך/גבוה) אוטומטית וזיהוי עייפות הנהג.

שינויים קלילים בתא הנוסעים


מתחת למכסה המנוע תוצע ה-i20 החדשה עם מנוע טורבו בנפח 1.0 ליטר, אשר יוצע בהספקים של 100 כ"ס בגרסה ידנית 5 הילוכים או אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים (שעתידה להיות הדגם המרכזי בישראל), או בגרסה מעט ספורטיבית יותר הכוללת הספק של 120 כ"ס ותיבה ידנית 6 הילוכים. לצידה של גרסת ה-1.0 ליטר, יוצע הדגם גם עם מנוע אטמוספרי 1.2 ליטר מסדרת ה-Kappa בהספקים של 75 ו-84 כ"ס שככל הנראה לא יגיע לארץ. כל הדגמים יצוידו כסטנדרט במערכת Start&Stop לחיסכון בדלק, אך לעת עתה יונדאי לא חושפת את נתוני צריכת הדלק והביצועים של הדגמים.
יונדאי i20 החדשה תגיע לארץ ככל הנראה בתחילת 2019