מתיחת פנים: שברולט טראוורס מתחדשת ל- 2021

שברולט טראוורס זוכה לעדכון מקיף לדגמי 2021, עם עדכונים שונים למראה החיצוני ורשימת אבזור בטיחותי ארוכה כמעט כמו המכונית. בישראל בשנה הבאה.

ששי כהן 14 במרץ, 2020
שברולט טראוורס 2021

שנתיים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של שברולט טראוורס, רכב הפנאי הגדול במבחר דגמי ה-SUV של שברולט בישראל, זוכה הדגם למתיחת פנים מקיפה, הכוללת שורה של עדכונים במטרה לרענן את הדגם מול שלל המתחרים בקטגוריה.


מבחינה חיצונית, זוכה הטראוורס לחזית מעודכנת הכוללת יחידות תאורה בעיצוב חדש ובטכנולוגיית LED מלאה, גריל ופגוש קדמי בעיצוב חדש. בצידי הרכב תוצע המכונית עם 4 חישוקי גלגלים לבחירה בעיצוב חדש, ובחלקה האחורי נרשמים עדכונים קוסמטים שונים, לרבות יחידות תאורה חדשות בטכנולוגיית LED ופגוש בעיצוב חדש, המקנים לרכב הופעה הרבה יותר מודרנית.

שברולט טראוורס 2021

בתוך תא הנוסעים מדובר כבר בעדכונים קלילים בלבד, עם שלל נגיעות קוסמטיות ברחבי תא הנוסעים (הגדול). את השינוי העיקרי תמצאו במולטימדיה חדשה עם מסך מגע "8 שמיישרת קו עם מערכות התקשורת החדשות של היצרן, תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי (שגם היום מוצעים בדגם), ריפודי מושבים חדשים, גג זכוכית פנוראמי עם ווילון חשמלי שיוצע כאופציה, משטח טעינה אלחוטי שיוצע לראשונה וכן יציאות USB לטעינת הסמארטפונים שיוצעו בכל שלושת שורות המושבים.

שברולט טראוורס 2021

חידוש משמעותי רושם הטראוורס החדש בסעיף הבטיחות, עם אימוץ חבילת בטיחות מתקדמת ומקורית רחבה לרכב, הכוללת התראת שמירת מרחק, כולל זיהוי הולכי רגל ובלימה אוטונומית, התראת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית זחילה בפקקים והחלפת אורות אוטומטית.

שברולט טראוורס החדש יוצע החל מדגמי 2021 ועשוי להגיע לארץ ככל הנראה רק בשנה הבאה.



עוד מחדשות רכב