נחנך מרכז שירות מרכזי חדש ל- IVECO

קבוצת סמל"ת חנכה מרכז שירות מרכזי חדש בפארק ראם בהשקעה של 35 מיליון שקל, הצפוי לטפל בלמעלה מכ-6,000 משאיות ואוטובוסים בשנה.

ששי כהן 27 בפבר, 2018

קבוצת סמל"ת חנכה בפארק תעשיות ראם מרכז שירות מרכזי חדש ומתקדם עבור משאיות ואוטובוסי IVECO, בהשקעה של כ-35 מיליון ₪. מתחם השירות החדש יכלול בנוסף גם מתחם משרדים, מרכז הדרכה ומתחם מסירת רכב חדש, וצפוי לטפל בלמעלה מכ-6,000 משאיות ואוטובוסים בשנה ויעסיק כ- 75 עובדים.




מתחם השירות החדש משתרע על שטח של כ-23 דונם ומכיל 24 עמדות עבודה חדישות, כולל עמדה ייעודית לטיפול במשאיות מונעות גז טבעי. בחברה מדווחים בנוסף שמתחם השירות נבנה על פי תפיסה ירוקה ועל פי הסטנדרטים המתקדמים ביותר, והותקנו בו ציוד חדיש הכולל מערכת שמנים ממחושבת מהמתקדמות בעולם,  מתחם פחחות וצבע, מתחם הכנה למסירה  למשאיות ובונדד לאחסנה.
משאית איווקו STRALIS X-WAY נחתה בארץ
לצידו של המתחם החדש, השיקה סמל"ת את משאית ה STRALIS X-WAY, מהמתקדמות ביותר בעולם, הכוללת מנועי 11 ו- 13 ליטר עם הספק של עד 510 כ"ס, תיבה רובוטית הכוללת 12 או 16 הילוכים, מגוון הנעות כולל 4X8, מתלים הכוללים קפיצים פרבוליים או כריות אוויר וכן מגוון גבהים להתאמה מיטבית לייעוד המשאית: כביש, כביש- שטח ושטח.

משאית סטארליס X WAY החדשה. צילום יצרן


לדברי יוני אביטוב, מנכ"ל החטיבה העסקית בקבוצת סמל"ת: "משאית ה STRALIS X-WAY היא משאית העתיד של IVECO ואנו גאים להיות מהשווקים הראשונים בעולם המשווקים משאית זו לקהל לקוחותינו. אנו פועלים ונמשיך לפעול על מנת להעניק לכלל לקוחותינו את מגוון הדגמים הרחב ביותר המשווק בישראל בתחום המסחריות, הטנדרים, המשאיות וההיסעים".