נחשף אסטון מרטין DBX ויש כבר מחיר בישראל

אסטון מרטין חושפת רשמית את ה-DBX, רכב הפנאי-שטח הראשון בתולדות החברה, עם מנוע 550 כ"ס ומפרט שעשוי להזניק את מכירות המותג. הזמנות לדגם בישראל ניתן לפתוח כבר היום החל מ-1,690,000 ₪

ששי כהן 20 בנוב, 2019
אסטון מרטין DBX

האם זה הרכב שיזניק את מכירות אסטון מרטין בעולם? מותג היוקרה הבריטי חשף רשמית את רכב ה-DBX, רכב הפנאי-שטח הראשון בתולדות המותג, המצטרף לשלל SUV יוקרתיים של המתחרים, שהפכו להיות הסחורה החמה של עולם הרכב בשנים האחרונות, ואמור להפוך לדגם הנמכר ביותר של אסטון מרטין בעולם, ואולי אף לסייע לחברה לחצות לראשונה את רף ה-10,000 מסירות בשנה. מעבר לכניסה הראשונה של היצרנית הבריטית לעולם ה-SUV, מדובר גם ברכב הראשון סוף סוף של החברה, שיצויד בחבילת בטיחות מקורית.


אסטון מרטין DBX זוכה לעיצוב מודרני וסקסי, עפ חזית ברוח שפת העיצוב הנוכחית של אסטון, מרכב שרירי מפתה למראה והופעה מוחצנת שללא ספק תסובב ראשים על הכביש. מעבר לכך, מדובר גם ברכב גדול במיוחד עם אורך של 5.04 מטרים, רוחב של 2.0 מטרים, גובה של 1.68 מטרים ומציע בסיס גלגלים של 306 ס"מ, העשוי לספק מרווח מכובד לחמשת הנוסעים שלו, לצד תא מטען בנפח 632 ליטר.

אסטון מרטין DBX

כיאה לחברה המייצרת מכוניות ספורט, גם במקרה של ה-DBX תמצאו מתחת למכסה המנוע יחידת כח מרשימה, הכוללת מנוע V8 בנפח 4.0 ליטרים, המפיק 550 כ"ס ב-6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 71.3 קג"מ, המשודכת לתיבה אוטומטית עם 9 הילוכים, אשר יחד עם הנעה כפולה חכמה, מספקים ביצועים ספורטיביים עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות ומהירות מרבית של 291 קמ"ש. בחברה מייעדים את הרכב גם לנסיעות שטח והדגם מצויד במרווח גחון של 23.5 ס"מ.

אסטון מרטין DBX

בתוך תא הנוסעים מציע הדגם עיצוב יוקרתי ואלגנטי, עם שלל דיפוני עור איכותי שמכסים כל חלקה טובה, אליהם מצטרפים לוח שעונים דיגיטלי "12.3, מסך מולטימדיה מרכזי "10.25, בקרת אקלים עם 3 אזורים, גג זכוכית פנוראמי, תאורת אווירה בשלל צבעים לבחירה, בורר מצבי נהיגה, דלת תא מטען חשמלית, חישוקי "22 קלים, מצלמות היקפיות ולראשונה באסטון מרטין גם חבילת בטיחות מקורית מתקדמת (התראת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על שטח מת במראות, כולל התראה על תנועה חוצה מאחור, זיהוי תמרורים, החלפת אורות אוטומטית ועוד.

מיבואנית אסטון מרטין בישראל, נמסר כי הרכב צפוי לנחות בישראל ברבעון השני של 2020. הזמנות ניתן יהיה לבצע החל מהיום (ה- 20 לנובמבר) ותג המחיר צפוי לעמוד להתחיל מ- 1,690,000 ₪.  מבחינת התמחור, ממוצב ה-DBX גבוה משמעותית ממתחרים כמו פורשה קאיין ומזראטי לבנטה, אך זול יותר מהבריטית המתחרה – בנטלי בנטאיגה.




עוד מחדשות רכב