נחשפה דאצ'יה לוגאן MCV סטפווי : סטיישן לשטח?

דאציה מרחיבה את משפחת הסטפווי (Stepway) לארבעה, עם חשיפת הלוגאן MCV סטפווי, המציעה מכונית סטיישן עם מראה של קרוסאובר. הדגם ייחשף בתערוכת ז'נבה.

ששי כהן 22 בפבר, 2017

חברת דאצ'יה תציג בתערוכת ז'נבה 2017 שתיפתח בחודש הבא, את דאצ'יה לוגאן MCV סטפווי (Stepway) – גרסת הכאילו שטח של מכונית הסטיישן המשפחתית שלה. הדגם יהיה הרביעי במשפחת ה-Stepway של היצרן ויצטרף לדגמי הדוקר, לודג'י וסנדרו סטפווי, כאשר רק האחרון מבינהם משווק לעת עתה בישראל.



משפחת ה- Stepway של דאצ'יה- עיצוב בסגנון קרוסאוברים משפחת ה- Stepway של דאצ'יה- עיצוב בסגנון קרוסאוברים
דאצ'יה לוגאן MCV משווק בישראל מאז הקיץ האחרון והתחבב בעיקר עד עתה בשוק המוניות, הודות לשילוב של רכב סטיישן מרווח, בעל מנוע דיזל חסכוני בדלק ותג מחיר אטרקטיבי. גרסת ה- Stepway שנחשפת כעת, זוכה למראה בסגנון קרוסאובר ועשויה אם תגיע לארץ לקרוץ ללקוחות פרטיים , בהנחה ותציע תג מחיר תחרותי ואבזור נדיב.
עיקר השינויים בלוגאן MCV סטפווי מתרכז בעיצוב החיצוני המקבל מראה דמוי רכב שטח, עם גריל בסגנון רכב השטח דאסטר, פגושים אגרסיביים וקשוחים יותר עם כיסויי פלסטיק דמויי הגנה, סט חצאיות צד וקשתות בתי גלגלים בסגנון שטח, חישוקי גלגלים קלים, שמשות מושחרות ומסילות גגון בצבע כסוף, כשבצד הטכני רושם הדגם הגבהה של 5 ס"מ במרווח הגחון של הרכב.דאצ'יה לוגאן MCV סטפווי דאצ'יה לוגאן MCV סטפווי
בתוך תא הנוסעים מבטיחים בדאצ'יה עדכונים קוסמטים שונים להעצמת החוויה. מעבר לכך, מציע הרכב בדומה ללוגאן סטיישן המוכר 5 מושבים מרווחים ותא מטען נדיב בנפח 573 ליטר, שנחשב לאחד הגדולים בסגמנט.
לצידו של הדגם תחשוף דאצ'יה בתערוכת ז'נבה מספר עדכונים קלים לשאר דגמי החברה, כאשר דגם הסנדרו סטפווי הפופולרי גם בארץ, זוכה לגרסת קרוסאובר משודרגת ואטרקטיבית יותר למראה, עם 2 צבעים חדשים ( אפור קרח וכתום נועז), חישוקי גלגלים קרביים יותר בצבע אפור מט, מראות צד כסופות, ושלל עדכונים קוסמטיים צבעוניים בתא הנוסעים.דאצ'יה סנדרו סטפווי בגרסה ייחודית שתוצג בז'נבה דאצ'יה סנדרו סטפווי בגרסה חדשה שתוצג בז'נבה
דאצ'יה שמתמחה בעולם הרכב כמותג Low-Cost, ממשיכה להציג נתוני שיא במכירות בעולם ואשתקד רשמה שיא עם 584,219 רכבים שנמכרו ב-44 מדינות בהן פועלת החברה בעולם, המהווים עליה של כמעט 6% במכירות. גם בישראל רשמה אשתקד דאצ'יה שיא במכירות עם 3,454 מסירות לעומת 2,422 מסירות בשנת 2015. את שנת 2017 פתחה החברה בסערה עם כ- 619 מסירות בחודש ינואר לבדו.