נחשפה טויוטה קורולה סטיישן 2019

טויוטה קורולה סטיישן מחליפה את האוריס סטיישן, ומציעה לצד תא נוסעים מרווח משמעותית, מנוע טורבו 1.2 ליטר ו-2 גרסאות היברידיות.

ששי כהן 05 בספט, 2018

ימים ספורים לאחר שחשפה טויוטה את הקורולה החדשה בגרסת ההאצ'בק, חושפת החברה פרטים ראשונים גם על גרסת הסטיישן של הקורולה, המחליפה את דגם האוריס TS סטיישן ומקדימה בזמן קצר את חשיפת גרסת הסדאן החדשה שמשלימה את משפחת הקורולה החדשה לשנת 2019.




הקורולה סטיישן, העונה גם לשם היותר מפתה "קורולה טורינג ספורטס", זוכה לעיצוב ספורטיבי יותר ביחס לאוריס היוצאת, ומבוססת על שלדת ה- TNGA החדשה של החברה, התורמת למבנה חזק יותר, לצד תא נוסעים מרווח משמעותית מהדור היוצא, עם בסיס גלגלים שצמח ב-100 מ"מ ל-270 ס"מ, והבטחה למרווח הטוב ביותר בקטגוריה לנוסעים מאחור, לצד תא מטען שצמח גם הוא ויציע מעתה נפח מכובד של 598 ליטר.

בתוך תא הנוסעים, מציעה הקורולה סטיישן (כמו גם שאר דגמי הקורולה החדשים) תא נוסעים מעוצב ומתקדם איכות חומרים שקפצה מדרגה, מסך מולטימדיה "צף", שילוב דו-גווני לדשבורד התורם לאווירה נעימה יותר ומיעוט יחסי של מתגים כצו האופנה.  אבזור הדגם משתדרג גם הוא עם גג זכוכית פנוראמי שניתן מעתה גם לפתיחה, משטח טעינה אלחוטי לסמארטפון, תצוגה עילית של נתוני הדרך, וככל הנראה גם שדרוג נוסף של חבילת הבטיחות המתקדמת.

היצע המנועים יכלול את דגם הבנזין 1.2 ליטר טורבו 114 כ"ס, וצמד גרסאות היברידיות: 1.8 ליטר 122 כ"ס ו-2.0 ליטר 180 כ"ס. בשלב הנוכחי טויוטה לא מפרסמת עדיין נתוני ביצועים וצריכת דלק.
טויוטה קורולה טורינג ספורט תיחשף רשמית בתערוכת פאריס בחודש הבא וצפויה להגיע לארץ במחצית הראשונה של 2019.