נחשפה מאזדה CX-5 החדשה 2017

הדור השני של מאזדה CX-5 ייחשף רשמית בתערוכת לוס אנג'לס שתיפתח בסוף השבוע הקרוב, ומבטיח לצד עיצוב חדש, מנועים חזקים וחסכוניים יותר בדלק ושדרוג מערכות הבטיחות.

ששי כהן 16 בנוב, 2016
מאזדה CX-5 החדשה 2017

5 שנים לאחר שהוצג לראשונה מאזדה CX-5, רכב הפנאי המשפחתי של החברה, שהיה לדגם הראשון של מאזדה שזכה לשפת העיצוב הנוכחית Kodo ולמנוע החדש בטכנולוגיית ה- SKYACTIV החסכונית, חושפת מאזדה פרטים ראשונים על הדור השני של הדגם שייחשף רשמית בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס שתיפתח בסוף השבוע הקרוב.



מאזדה CX-5 החדשה 2017 מאזדה CX-5 החדשה 2017
הדור השני של ה- CX-5 שומר אמנם על קווי העיצוב המקוריים של הדגם, אך משתדרג עם חזית חדשה וספורטיבית יותר, בעלת יחידות תאורה צרות ומבוססות טכנולוגיית LED, מראה ספורטיבי יותר גם מהצד, ועיצוב חדש לחלוטין לחלקה האחורי של המכונית. התוצאה לפי התמונות לפחות, מרשימה בהחלט. בפיתוח הדגם החדש מצהירים במאזדה שהסלוגן שלו יהיה: "רכב פנאי שטח שאנשים ייהנו ממנו", ומבהירים שהוא לא מכוון רק להנאת הנהג, אלא לכל הנוסעים בו, שייהנו מנוחות גבוהה במיוחד ותא נוסעים שקט מהדור היוצא, לצד ביצועים המספקים חווית נהיגה.מאזדה CX-5 החדשה 2017 מאזדה CX-5 החדשה 2017
במאזדה לא חושפים לעת עתה פרטים מלאים אודות הרכב, ומסתפקים בעיקר בפרסום שלל תמונות, מהם ניתן לראות שעיצוב תא הנוסעים עבר מהפכה של ממש, ונראה איכותי ויוקרתי משמעותית מהדור היוצא. הדגם החדש יאובזר גם בשלל מערכות הבטיחות המתקדמות של החברה, ויוצע כמו בעבר בדגמי בנזין 2.0 ליטר ו-2.5 ליטר, וטורבו-דיל 2.2 ליטר שלא יגיע אלינו. לעת עתה לא מפרסמים נתוני ביצועים של המנועים, למעט הצהרה על ביצועים טובים יותר וצריכת דלק ופליטת מזהמים נמוכים מבעבר.מאזדה CX-5 החדשה 2017 מאזדה CX-5 החדשה 2017
הדור הראשון של מאזדה CX-5 נמכר בכ-120 מדינות בעולם, זכה ל-90 פרסים שונים ואחראי לקרוב לרבע ממכירות החברה בעולם. מאזדה CX-5 החדשה תגיע לייצור כבר בחודש פברואר 2017 ביפן. מחברת דלק מוטורס, יבואנית מאזדה בישראל, נמסר שהדגם צפוי להגיע לישראל בסוף הרבעון השלישי של 2017.