נחשפה סובארו לגאסי החדשה ( B4 )

סובארו לגאסי ( B4 ) החדשה נחשפה רשמית בתערוכת שיקגו ומבטיחה לצד עיצוב חדש, גם מרווח משופר בתא הנוסעים ושלל מערכות בטיחות מתקדמות.

ששי כהן 08 בפבר, 2014

סובארו חשפה בתערוכת שיקגו את הלגאסי החדשה ( במפרט אמריקאי ) ומראה חדש שאמנם מעט התרחק מדגם הקונספט, אך עדיין עם הופעה ספורטיבית יחסית ואלגנטית משמעותית מהדור הנוכחי. הדור השישי של ה- B4, זוכה למידות מעט יותר גדולות עם תוספת של 4 ס"מ באורך המכונית ל- 4.8 מטר ותוספת משמעותית יותר של 6 ס"מ ברוחב המכונית ל- 1.84 מטר. בסיס הגלגלים נותר זהה ועומד על 275 ס"מ וגובה המכונית קוצץ בחצי ס"מ ל- 1.5 מטר. נפח תא המטען צמח קלות ל- 485 ליטר.

סובארו לגאסי החדשה

סובארו לגאסי החדשה


בתוך תא הנוסעים, מציגה הלגאסי- B4 החדשה סביבת נוסעים חדשה לחלוטין ונעימה עם שדרוג ניכר באיכות החומרים והאבזור התקני. בדומה למתחרות, תציע המכונית מסך מגע "6.2 השולט על מספר מערכות הרכב. אבזור הרכב יכלול כאופציה גם שלל מערכות בטיחות מתקדמות כולל מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת לזיהוי הולכי רגל, מערכת בלימה אוטומטית בשטח עירוני, ומערכת המתריעה על סכנת התנגשות מאחור.
היצע המנועים ( שאינו רלוונטי לארץ – עד שתוצג הגרסה האירופאית בקרוב ) כולל מנוע 2.5 ליטר 175 כ"ס ומנוע 6 צילינדרים 3.6 ליטר 256 כ"ס בשילוב ליתבות הילוכים אוטומטיות רציפות. עוד בתפריט : הנעה כפולה כמיטב המסורת.


סובארו לגאסי החדשה

סובארו לגאסי החדשה