נחשפה סיטרואן קקטוס 2018 החדשה

סיטרואן חשפה אמש את הקקטוס החדשה ל-2018, הזוכה לעיצוב מעודכן, אבזור משופר ושלל מערכות בטיחות מתקדמות שיוצעו מעתה בדגם. מתי בארץ?

ששי כהן 27 באוק, 2017
סיטרואן קקטוס 2018

3 שנים לאחר שהוצגה לראשונה סיטרואן C4 קקטוס, רכב הפנאי הקומפקטי בעל העיצוב הייחודי, חשפה אמש בפאריס החברה עת הקקטוס החדשה, שזכתה למתיחת פנים מקיפה של אמצע החיים, שאמורה לחזק אותה מול המתחרות החדשות בקטגוריית הג'יפונים הצומחת.



סיטרואן קקטוס 2018 החדשה זוכה לעיצוב חיצוני מעודכן, הכולל יישור קו עם שפת העיצוב הנוכחית של החברה, וחזית חדשה לרכב בסגנון ה-C3 החדשה והפיקאסו. מאחור זוכה המכונית לעיצוב מחודש, הכולל יחידות תאורה חדשות ורחבות יותר. יחד עם זאת, עם אימוץ קו העיצוב הנוכחי של סיטרואן, הקקטוס החדשה מאבדת מהייחודיות והמקוריות של הדגם, ומוותרת גם על חיפויי הצד "Air Bump" שזוהו עם הדגם הנוכחי, לטובת חיפויים צנועים יותר בתחתית הדלתות.
חזית חדשה המיישרת קו עם שפת העיצוב הנוכחית של החברה. חזית חדשה המיישרת קו עם שפת העיצוב הנוכחית של החברה.
בתוך תא הנוסעים רושמת הקקטוס המחודשת שדרוג באיכות החומרים, עם שילוב של פלסטיקה רכב, שלל נגיעות קוסמטיות ומערכת מולטימדיה חדשה עם מגע בגודל "7 הכולל תפעול לכל מערכות הרכב ומציע גם תכונת שיקוף תצוגת הסמארטפון, תמיכה בגוגל אנדוראיד ואפל קארפליי ואת מערכת הניווט התלת ממדית החדשנית של סיטרואן, שספק אם תגיע לארץ. אל אלו מצטרפים גג זכוכית פנורמי חדש המציע חסימת קרני השמש בדומה למשקפי שמש ברמה 4, ואם אהבתם את המושבים הנוכחיים של הדור הנוכחי, אז הדגם החדש מבטיח מושבים נוחים אף יותר.
המושבים הנוחים של הקקטוס המוכר הוחלפו בנוחים עוד יותר המושבים הנוחים של הקקטוס המוכר הוחלפו בנוחים עוד יותר
היצע המנועים נותר ברובו ללא שינוי, וכולל את מנועי הבנזין 1.2 ליטר המוכרים בהספק של 82 כ"ס או בגרסת הטורבו עם 110 כ"ס, שיוצעו בשילוב לתיבה ידנית או אוטומטית 6 הילוכים. לראשונה תוצע גם גרסה מעט ספורטיבית המצוידת במנוע 1.2 טורבו 130 כ"ס וגיר ידני. בחטיבת הדיזל יוצע מנוע ה-1.6 ליטר 100 כ"ס המוכר, כשלקראת סוף 2018 תוצע גם גרסת דיזל אוטומטית 120 כ"ס. לראשונה יוצעו גם בדגם שלל מערכות בטיחות מתקדמות (חלקם כאופציה), עם מערכת בלימה אוטונומית הפעילה בין 5 ל- 85 קמ"ש, התרעות על סטיה מנתיב ורכב בשטח המת במראות, זיהוי תמרורי מהירות, מערכת לחניה אוטומטית המאפשרת לנהגי הרכב לחנות במקביל או בניצב באופן אוטומטי,  תאורה אקטיבית לתוך פניה ועוד.
עיצוב מחודש גם מאחור, כולל תאורת LED עיצוב מחודש גם מאחור, כולל תאורת LED
סיטרואן קקטוס החדש לוקח גם את סעיף נוחות הנסיעה לממד חדש, כאשר הוא הרכב הראשון באירופה שמצויד במערכת מתלים הידראולית פרוגרסיבית אשר מסננת את מפגעי הסלילה מהנוסעים ומעניקה לנוסעים תחושה של שטיח מעופף לדברי היצרן. בנוסף לכך, הקקטוס החדש שיפר באופן משמעותי את הבידוד כנגד רעשי סביבה ונסיעה.
מיבואנית סיטרואן נמסר שהקקטוס החדש צפוי להגיע לארץ במחצית 2018.