נחשפה סיטרואן C4 החדשה

הדגם החדש צומח במידות, יציע אבזור עשיר יותר וגם יחידה היברידית חסכונית במיוחד. בשנה הבאה בארץ. סיטרואן משחררת פרטים ראשונים על מחליפת ה C4 שתגיע לייצור לקראת סוף השנה. 5 וחצי שנים לאחר חשיפת ה C4 המקורית , מציגה החברה מחליפה מודרנית למשפחתית הקומפקטית הפופולארית שלה. מבחינת עיצוב , בחרו בסיטרואן להסתמך על הקווים המקוריים…

ששי כהן 01 ביונ, 2010

הדגם החדש צומח במידות, יציע אבזור עשיר יותר וגם יחידה היברידית חסכונית במיוחד. בשנה הבאה בארץ.

סיטרואן משחררת פרטים ראשונים על מחליפת ה C4 שתגיע לייצור לקראת סוף השנה.
5 וחצי שנים לאחר חשיפת ה C4 המקורית , מציגה החברה מחליפה מודרנית למשפחתית הקומפקטית הפופולארית שלה. מבחינת עיצוב , בחרו בסיטרואן להסתמך על הקווים המקוריים של ה C4 הנוכחית ,ולשלב אותם עם סממנים רבים המזכירים דגמים חדשים אחרים של החברה כמו הסיטרואן C3 ו – C5.
ה C4 החדשה צפויה להיות גדולה ומרווחת יותר לנוסעים עם צמיחה של 5 ס"מ באורך ל 4.33 מטר, תוספת של 2 ס"מ ברוחב ל 1.79 מטר ותוספת של 3 ס"מ בגובה ל 1.49 מטר.  גם תא המטען צומח והופך להיות אחד הגדולים בסגמנט עם נפח של 408 ליטר לפני קיפול המושב האחורי.

סיטרואן C4 החדשה

סיטרואן C4 החדשה

תא הנוסעים עוצב מחדש ונראה יוקרתי מבעבר עם שיפור ניכר באבזור ובאיכות החומרים . בדגם החדש יוכלו הלקוחות לעצב את תא הנוסעים באופן אישי עם התאמות סוגי ריפוד ואף צבע ללוח השעונים , אך ספק אם אופציה זאת תעשה עלייה לארץ הקודש.  בנוסף, צפוי אבזור נרחב עם אופציה לבלם יד חשמלי, מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה, פנסי קסנון ועוד.
המפרט הטכני עדיין לא פורסם ,למעט הצהרה על גיר רובוטי חדש – EGS , כנראה כפול מצמדים. בנוסף , מבטיחים בחברה גם  יחידת כח חדשה היברידית אשר צפויה להיות חסכונית במיוחד שתבוסס על מנוע דיזל  מסדרת ה HDI אשר לצידו תופעל מערכת STOP&START המכבה את המנוע בעת עמידה . פליטת ה CO2 של דגם זה נמוכה ביותר ועומדת על 109 גרם לק"מ , כאשר בעתיד צפויה לרדת ל 99 גרם לק"מ בלבד.
סיטרואן C4 החדשה תיחשף רשמית לציבור בתערוכת פאריס באוקטובר 2010 ותגיע לארץ כנראה במחצית הראשונה של 2011.

 

עוד מחדשות רכב