נחשפה סקודה סופרב המחודשת ל-2020

לאחר אין ספור טיזרים ושמועות, חשפה סקודה את הסופרב המחודשת ל-2020, לאחר שעברה מתיחת פנים. החידושים העיקריים: בטיחות מורחבת וגרסת פלאג-אין חשמלית ראשונה לסקודה.

ששי כהן 24 במאי, 2019
סקודה סופרב המחודשת ל-2020

4 שנים לאחר שנחשף הדור השלישי של סקודה סופרב, רכב המנהלים הפופולארי בישראל וחביב חברי ושרי הכנסת, חושפת סקודה מתיחת פנים של אמצע החיים לדגם, האמורה להזריק לו רעננות מול המתחרים החדשים (והמעטים) בקטגוריה המצטמצמת.


לאחר שלל איורים, טיזרים ותמונות ריגול של הדגם המחודש, חשפה סקודה את הסופרב המחודשת בתמונות רשמיות, מהן עולה כי כל מי שציפה לאיזה שינוי עיצובי משמעותי, צפוי להתאכזב קלות עם עדכונים קלילים למראה החיצוני, שעיקרם יחידות תאורה ראשיות בעיצוב חדש ובטכנולוגיית LED כסטנדרט, או מטריקס LED בדגמים המאובזרים, גריל קדמי שנמתח והתרחב ופגוש קדמי בעיצוב חדש. בצידי הרכב נרשמים עדכונים קלילים וחישוקי גלגלים בעיצוב חדש, ובחלקה האחורי של המכונית נרשמים יחידות תאורה בעיצוב חדש, החלפת לוגו סקודה בכיתוב SKODA שנמתח לרוחב תא המטען ועדכון קל לפגוש. בסה"כ, שומרת הסופרב על ההופעה החיצונית המוצלחת בתוספת קצת איפור ובוטוקס למראה צעיר יותר.
סקודה סופרב המחודשת ל-2020

גם בתוך תא הנוסעים השינויים קלילים: מערכת המולטימדיה החולפה בחדשה ("8 בדגם הבסיסי, "9.2 בדגמים הבכירים), נוספה אופציה ללוח שעונים דיגיטלי, נגיעות כרום לחידוד אווירת היוקרה, תוספת משטח טעינה אלחוטי לסמארטפון וריפודי מושבים בעיצוב חדש לגרסאות האמבישן והסטייל. שינוי משמעותי רושמת הסופרב התחום הבטיחות, עם תוספת של שלל מערכות בטיחות מתקדמות חצי אוטונומיות, הכוללות בין השאר התרעת שטח מת במראות עם טווח מוגדל של 70 מטר, מערכת המסוגלת לבצע התחמקות אוטומטית במקרה של חשש מתאונה, כולל יציאה זריזה לנתיב מילוט פנוי ואף עצירת הרכב בצד. עוד תמצאו בקרת שיוט אדפטיבית משודרגת, המקבלת מידע גם ממערכת הניווט ועוד.

סקודה סופרב המחודשת ל-2020

הסופרב החדשה היא גם הדגם הראשון של סקודה, הזוכה לגרסת פלאג-אין חשמלית, הכוללת מנוע טורבו בנזין 1.4 ליטר 156 כ"ס ומנוע חשמלי 115 כ"ס, המפיקים הספק משולב של 218 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ, ומשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 6 הילוכים. עם יחידת הכח הנ"ל, מציע הדגם טווח נסיעה חשמלי טהור של 55 ק"מ וטווח נסיעה כולל של 850 ק"מ בין תדלוקים. זמן הטעינה של הרכב בעמדת טעינה ביתית קצר יחסית ועומד על כ-3.5 שעות. בשאר גרסאות הבנזין והדיזל, לא נרשמים שינויים משמעותיים.

סקודה סופרב המחודשת ל-2020 תגיע לארץ ככל הנראה רק בתחילת 2020. 


עוד מחדשות רכב