נחשפה רשמית: רנו אלסקן – טנדר ראשון לרנו

רנו אלסקן מצטרפת לסגמנט הטנדרים עם עיצוב מפתה, מנועי דיזל חסכוניים ובנזין בהספקים עד 190 כ"ס, אופציה לתיבה אוטומטית והבטחה להיות נעימים גם עבור המשפחה.

ששי כהן 01 ביול, 2016
רנו אלסקן

מספר חודשים לאחר שחשפה רנו את דגם האלסקן קונספט, הטנדר הקל הראשון של החברה, חושפת רנו את גרסת הייצור הרשמית של הדגם, שיתחרה בדגמים כמו טויוטה היילקס, מיצובישי טרייטון, איסוזו דימקס ואחרים. השיווק יחל בהמשך השנה בתחילה בשוק הדרום האמריקאי, ובהמשך יגיע גם לאירופה וככל הנראה גם אלינו.

רנו אלסקן מבוסס על שלדת ומכלולי ניסאן נבארה החדשה, וזוכה לעיצוב מודרני ונאה שלא התרחק כמעט מדגם הקונספט הראוותני שהוצג בספטמבר 2015. בחברה מייעדים את האלסקן לא רק לשוק העבודה, אלא גם כסוג של רכב פנאי עבור הנהג ומשפחתו, ומציינים שאיכות הנסיעה ואבזור תא הנוסעים יהיו טובים מהמקובל בסגמנט. כושר ההעמסה של הדגם עומד על 1 טון, ויכולת הגרירה המקסימלית שלו עומדת על 3.5 טון. עבור הנוהגים בשטח, תוצע הנעה כפולה, דיפרנציאל מוגבל החלקה, בקרת ירידה במדרון, מערכת לסיוע בזינוק בעליה ומרווח גחון של 23 ס"מ.
רנו אלסקן רנו אלסקן
הדגם ישווק בגרסאות הנעה אחורית או כפולה 4X4 ויוצע עם מגוון מנועים, חלקם המגיעים ישירות מדגמי ניסאן כמו דגמי הבנזין 2.5 ליטר 160 כ"ס ו-2.5 ליטר טורבו-דיזל 160/190 כ"ס, וכן עם מנועי טורבו דיזל של רנו בנפח 2.3 ליטר בהספקים של 160/190 כ"ס המבטיחים להיות גם מהחסכוניים בסגמנט. המנועים יוצעו בשילוב לתיבות הילוכים ידניות 6 הילוכים או אוטומטיות 7 הילוכים.
רנו אלסקן רנו אלסקן
תא הנוסעים של רנו אלסקן זהה כמעט לחלוטין לזה של הנבארה החדש ויציע אופציה לאבזור עשיר עם מושבי עור חשמליים, בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים, מערכת מולטימדיה, מפתח חכם, בקרת שיוט ועוד.