ניידות בת קיימא נגישה לכולם: הוצגה קיה נירו החדשה

הקרוסאובר ההיברידי הפופולרי בישראל בשנים האחרונות, זוכה לדור חדש המבטיח עיצוב אופנתי ומפתה יותר, תא נוסעים טכנולוגי בהשראת ה-EV6 ו-3 יחידות הנעה חשמליות שונות.

ששי כהן 25 בנוב, 2021
קיה נירו 2022 החדשה

קרוב לשנתיים לאחר שהוצג דגם הקונספט "Habaniro" שרמז על הנירו החדשה, חשפה לפנות בוקר (שעון ישראל) קיה בקוריאה את הדור החדש של הנירו, המבטיח שדרוג משמעותי מול הדור היוצא והבטחה ל-"ניידות בת קיימא נגישה לכולם" עם דגמי הייבריד, פלאג-אין וחשמלי מלא המעניקים פיתרון חסכוני וידידותי במיוחד לסביבה עם הבטחה לשמור על מחיר נגיש בעידן בו הכל מתייקר.

קיה נירו 2022 החדשה

הדור השני של הנירו מחליף את הדגם היוצא ששווק בעולם מאז 2016 והיה לאחד הדגמים ההיברידיים הפופולרים ביותר גם בישראל בשנים האחרונות, ומציע עיצוב חדש שמצד אחד אמנם שומר על קווי העיצוב המוכרים ומזוהים של הנירו, אך מצד שני לוקח אותו בהחלט צעד קדימה, עם עיצוב מודרני ומפתה יותר למראה, והופעה קצת יותר של ג'יפון (מה שפחות היה ניתן לומר על עיצוב הדגם היוצא), מה שעשוי להביא לדגם לקוחות חדשים רבים. עיקר השינויים בעיצוב החיצוני מתרכז בחזית חדשה לרכב המיישרת קו עם שפת העיצוב החדשה של היצרן וכוללת פרשנות חדשה ל-"אף הנמר" המזוהה של היצרן, תאורת LED מלאה ועיצוב הרבה יותר מושך. מבט מהצד חושף את אותם קווי עיצוב מוכרים בשינויים קלים יותר, אך הקורה האחורית זוכה לצביעה שונה (בסגנון שראינו בפיג'ו 308 GTI בעבר) ומשולבים בה גם יחידות התאורה האחוריות המעניקות לרכב הופעה ייחודית יותר. עיצוב חלקה האחורי של המכונית מתאפיין במראה נקי וחלק יותר.

קיה נירו 2022 החדשה

תא הנוסעים של הנירו החדשה מאמץ מראה טכנולוגי ומתקדם משמעותית, ברוח ה-EV6 החשמלית והחדשה, עם צמד מסכים "12.3 (הראשון משמש כלוח מחוונים דיגיטלי, גלגל הגה בעיצוב החדש של קיה, ידית הילוכים אלקטרונית בתצורת חוגה, ושדרוג משמעותי של איכות החומרים.

בקיה מבטיחים המשך שיווק הנירו בכל 3 תצורות ההנעה שליוו את הדור היוצא: היברידי, פלאג-אין וחשמלי מלא, כאשר כבר עם התחלת השיווק באירופה ברבעון הראשון של 2022 צפויים להגיע גרסאות ההייבריד. הדגם החשמלי יושק לקראת אמצע השנה. מעבר לכך, בקיה לא חושפים לעת עתה פרטים טכניים נוספים אודות מידות הרכב ונתוני הביצועים, אך חושפים מערכת חדשה העונה לשם: "Greenzone Drive Mode" המבטיחה בגרסת הפלאג-אין שילוב של ההנעה החשמלית עם GPS, הנותן מענה למגמה חדשה המאפיינת ערים רבות באירופה, שם לאט לאט מתחילים להגביל כניסה של מכוניות מזהמות למרכזי ערים ומאפשרים כניסה רק של דגמים חשמליים. המערכת החדשה בסיוע מערכת הניווט ויעד הנסיעה שהגדרתם, תשמור על מספיק חשמל בסוללה אם בדרך ליעד שלכם אתם צריכים להיכנס לאזור המוגבל לתנועת רכב חשמלי בלבד ותפעיל את הנהיגה החשמלית אוטומטית באזור שמוגבל לתנועה כזאת.

קיה נירו 2022 החדשה