ניסאן ליף 2019 החדשה בישראל – החל מ-165,000 שקל

משפחתית חשמלית שניה בישראל: יבואנית ניסאן משיקה את הליף החדשה בישראל עם מרכב משפחתי מרווח, מנוע חשמלי 150 כ"ס וטווח נסיעה מוגדל של 270 ק"מ.

ששי כהן 28 ביול, 2019
ניסאן ליף 2019 החדשה

8 שנים לאחר שהגיעה לעולם ניסאן ליף, המשפחתית ה-100% חשמלית של ניסאן שזכתה להצלחה גדולה בעולם, עם יותר מ-400,000 עותקים שלה שנמכרו בעולם, יותר ממחציתן בארה"ב וביפן, מודיעה קרסו מוטורס על התחלת שיווקו של הדור השני של הליף בישראל, שמגיע באיחור של שנה מתחילת שיווקו בעולם.


הליף החדשה הינה הדגם השני החשמלי של קרסו מוטורס בישראל, אחרי הסופר-מיני רנו זואי שמשווקת כאן מעל לשנתיים. מדובר גם במשפחתית החשמלית השניה בישראל, שמצטרפת ליונדאי איוניק EV החשמלית ששיווקה החל בתחילת השנה.

לצד עיצוב חדש ונאה לדגם החדש, זוכה הדור השני של ניסאן ליף למנוע חשמלי חדש וחזק, המפיק 150 כ"ס ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ, המתקבל כבר מ-"סל"ד 0 " ומציע ביצועים חמים עם תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-7.9 שניות, לצד מהירות מרבית של 144 קמ"ש. טווח הנסיעה של הרכב בין טעינות צמח בדור החדש ל-270 ק"מ הודות לסוללה חדשה בעלת קיבולת של 40 קוט"ש. לדברי היצרן, בדגם החדש מותקנת מערכת ניהול תרמי פנימי, להבטחת ביצועי טעינה מהירה תוך שמירה על בטיחות ואופטימיזציה של אורך חיי הסוללה. מנגנון זה ביחד עם תהליך ייצור קפדני, וסוללת ליתיום-יון חדשה, מאפשר לניסאן להציע 8 שנות אחריות על הסוללה לטובת השקט הנפשי של בעלי הרכב. מעבר לכך, מדובר גם ברכב משפחתי מרווח לחמישה נוסעים, הודות לבסיס גלגלים של 270 ס"מ וגם בסעיף השימושיות רושמת המכונית תא מטען נדיב בנפח 400 ליטר.

ניסאן ליף 2019 החדשה

הליף החדשה מצוידת בבורר מצבי נהיגה בהתאם לאופי הנהיגה (החל מנהיגה נמרצת ועד למצב סופר-חסכוני), בלימה רגנרטיבית – שימוש באנרגיית חום הנוצרת ע"י הבלמים לטובת טעינה מחדש של הסוללה, ולראשונה בעולם הרכב הפרטי – E-Pedal אופציה לנהיגה עם דוושה אחת בלבד לתאוצה והאטה (בעת עזיבת הדוושה) – מצב נהיגה נח התורם לניהול אופטימלי של צריכת החשמל ברכב.

אבזור הרכב כולל מערכת מולטימדיה A-IVI בעלת מסך מגע בגודל 8 אינץ', קישוריות Bluetooth, שיקוף טלפון נייד Android Auto/Apple Carplay, חישוקי "17, חלונות כהים מאחור, פנסי LED, מפתח חכם, מראה אחורית מתכהה אוטומטית, מצלמת 360 מעלות ועוד. בסעיף הבטיחות מצויד הרכב בחבילת בטיחות מתקדמת מקורית הכוללת: בלימת חירום עצמאית עם זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת שמירה על נתיב הנסיעה, אורות גבוהים אוטומטיים, זיהוי רכבים בשטח "מת", התראה על תנועה חוצה מאחור, ואף התראה לצורך התרעננות. בנוסף, הנהג יוכל להנות משלל נתוני עזר לתכנון טוב יותר של הנסיעות הבאות והטעינה הקרובה – שיקוף מצב הסוללה וטווח שנותר, ניתוח נתוני צריכת אנרגיה היסטוריים ועוד.

ניסאן ליף 2019 החדשה

מחיר ניסאן ליף נקבע על 164,990 שקל, מחיר הגבוה בכ-5,000 שקלים מהמתחרה מבית יונדאי. האם הפעם היא תהנה ממכירות טובות מהדור היוצא ששווק כאן לפרקים במספרים זעומים? ימים יגידו.

לדברי אורית בן-עמי, מנהלת חטיבת ניסאן בקרסו מוטורס: "אנו גאים להציג את ה-LEAF שאינו סתם עוד דגם חדש אלא מהפכה של ממש בענף הרכב. אנו מאמינים שהגעתו של הליף לישראל מסמלת את תחילתה של מהפכה צרכנית, שבמסגרתה יוכלו הלקוחות שלנו ליהנות מרכב משפחתי נטול פשרות, שמעניק להם חיסכון עצום בעלות האנרגיה ובעלויות התחזוקה, חוויית נסיעה שקטה ותאוצה מיידית וממכרת, כל זאת תוך שמירה על הסביבה ואפס זיהום אוויר. הגיע הזמן שהלקוחות בישראל יוכלו לקחת חלק בשינוי הכלל עולמי של מעבר לתחבורה מודרנית, נקייה, יעילה, במוצר שהוא לא פחות מחלון הראווה הטכנולוגי של תעשיית הרכב".



עוד מחדשות רכב