ניסאן סנטרה החדשה 2020 בישראל – החל מ-134,990 שקל

יבואנית ניסאן מתחילה בשיווק הסנטרה החדשה, דור 8 למשפחתית שכיכבה עד כה בעיקר בציי רכב. הדגם ינסה להתחרות בשוק המשפחתיות המתכווץ עם עיצוב מרשים יותר, מנוע 2.0 ליטר 149 כ"ס המספק ביצועים משופרים וחבילת בטיחות מקורית מתקדמת ועשירה.

ששי כהן 11 באוק, 2020
ניסאן סנטרה החדשה 2020

חברת קרסו מוטורס מודיעה על התחלת שיווקה של ניסאן סנטרה החדשה בישראל, דור 8 למשפחתית שהיתה עד כה פופולרית בעיקר בציי רכב, המחליף את הדור הקודם שהושק בארץ לפני 4 שנים. בדומה לדגם הקודם, גם הדור החדש יגיע לארץ ממפעלי ניסאן במקסיקו, בשל קרבתו לשוק האמריקאי שם מתרכזים מרבית מכירות הדגם בעולם. (המכונית הנמכרת ביותר של ניסאן בארה"ב, ויותר מ-6 מיליון עותקים בעולם מאז שהחל שיווק הדור הראשון ב-1982).


הסנטרה החדשה שהושקה לפני קרוב לשנה בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס, מציעה עיצוב חדש לחלוטין, ספורטיבי אלגנטי ומרשים מהדור היוצא, שנראה כמו גרסה מוקטנת של המקסימה היוקרתית. לצד שלדה חדשה שמבטיחה לספק נוחות ובטיחות משופרים, מציעה המכונית מידות גדולות יותר עם 4.64 מטר באורך, 1.81 מטר ברוחב וגובה של 1.45 מטר, לצד בסיס גלגלים של 271 ס"מ, האמורים לספק תא נוסעים מרווח משמעותית מהדור היוצא, לצד תא מטען בנפח 405 ליטר.

ניסאן סנטרה החדשה 2020

גם בתוך תא הנוסעים מציעה הסנטרה 2020 שדרוג משמעותי עם עיצוב מודרני ונאה יותר, מולטימדיה חדשה עם מסך מגע "8 בסגנון "צף", תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, 3 פתחי מיזוג מרכזיים בצורת טורבינה והבטחה לאיכות חומרים והרכבה שעלו מדרגה. אבזור הסטנדרט כולל חישוקי גלגלים קלים "16, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים, התנעת הרכב דרך השלט ועוד, אך פריטים כמו קיפול מראות חשמלי, ותאורת LED מלאה בחזית נעדרים מהמפרט הישראלי.  חידוש משמעותי רושמת המכונית גם בסעיף הבטיחות עם ציודו לראשונה של הרכב בחבילת בטיחות מקורית מתקדמת "Nissan Safety Shield 360" הכוללת התרעת שמירת מרחק עם זיהוי הולכי רגל ובלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב, החלפת אורות אוטומטית, התרעת שטח מת במראות הצד, התרעה על תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוט' ברוורס, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת התרעה לשכחת ילדים ברכב ולא פחות מ-10 כריות אוויר.

ניסאן סנטרה החדשה 2020

מתחת למכסה המנוע ממשיכה הסנטרה במפרט אמריקאי למהדרין, שבניגוד למקובל באירופה בו מוצעים כיום מרבית המשפחתיות עם מנועי טורבו קטנים, הסנטרה ממשיכה עם מנוע בנזין אטמוספרי שאף צמח בנפח עם החלפת מנוע ה-1.8 ליטר הוותיק של הדגם במנוע בנזין 2.0 ליטר חדש, המפיק 149 כ"ס ומומנט מירבי של 20 קג"מ, ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה המבטיחים לדברי היצרן שילוב של ביצועים טובים יותר (8.8 שניות ל-100 קמ"ש), לצד צריכת דלק טובה מבעבר עם 14 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.

מחיר ניסאן סנטרה יחל מ-134,990 שקל, כאשר תוספת למרכב בצביעה דו-גוונית תעלה 2,500 שקל. לדברי מנהלת מותג ניסאן בישראל, אורית בן עמי: ״עם יותר מ -6 מיליון רכבי סנטרה שנמכרו בכל הזמנים, אנו מאמינים שסנטרה החדשה תגיע לשיאים חדשים. הדגם מציע עידון ואיכות, טכנולוגיה וביצועים שלא נראו לפני כן".



עוד מחדשות רכב