ניסאן פולסאר נחשפה

ניסאן פולסאר מצטרפת לסגמנט המשפחתיות האצ'בק ומבטיחה תא נוסעים מרווח במיוחד ואיכותי, עם הבטחה לשלל אבזור טכנולוגי בטיחותי ומנוע טורבו חסכוני. הדגם יגיע לארץ בסוף השנה.

ששי כהן 20 במאי, 2014

לאחר שנים ארוכות של היעדרות משוק המשפחתיות האצ'בק הפופולרי במיוחד באירופה, חושפת היום ניסאן את הפולסאר (Pulsar), משפחתית חדשה שפותחה במיוחד עבור השוק האירופאי ותיוצר במפעל החברה בספרד. לצד עיצוב חיצוני מודרני ונאה, גם אם לא ממש מקורי, מבטיח הדגם החדש להציע את אחד מתאי הנוסעים המרווחים ביותר בקטגוריה, הודות לבסיס גלגלים מכובד הנמתח על 270 ס"מ ומבטיח תא נוסעים מרווח לחמישה נוסעים. יחד עם זאת, הפולסאר שומר על קומפקטיות עם אורך של 4,385 מ"מ, המבטיח תנועה עירונית קלילה. עוד בתפריט : הבטחה לתאורת LED ראשית קדמית המפחיתה את צריכת החשמל ב- 50% לעומת יחידות תאורה רגילות.

ניסאן  פולסאר

ניסאן פולסאר


בניסאן מבטיחים תא נוסעים איכותי ומאובזר במיוחד באופן שייתן לדבריהם תשובה למתחרות איכותיות כמו פולקסווגן גולף ואופל אסטרה, מה שעד היום לא יכלו לספק. רשימת האבזור צפויה להיות ארוכה במיוחד ( ובעיקר האבזור הבטיחותי האופציונלי ) ותכלול : בקרת סטיה מנתיב, מערכת בלימה אוטומטית, מערכת לזיהוי עצמים נעים ומערכת התראת שטחים מתים. מתחת למכסה המנוע, צפויים מספר יחידות כח חזקות וחסכוניות כאשר הדגם הרלוונטי לישראל יכלול מנוע טורבו 1.2 ליטר 115 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה, ואמור להציג נתוני תצרוכת דלק טובים.
ניסאן פולסאר תיחשף רשמית בתערוכת פאריס באוקטובר 2014 וצפויה להגיע לארץ עוד לפני סוף השנה.