ניסאן תעניק 5 שנות אחריות על מגוון המסחריות של המותג

מותג הרכב ניסאן מרחיב מעתה ל- 5 שנות אחריות יצרן לכל מגוון המסחריות, משאיות והטנדרים של החברה, במקום 3 שנות אחריות עד כה.

ששי כהן 11 באוק, 2015
ניסאן NV200

מותג הרכב ניסאן מצטרף לגל מותגי רכב המשווקים בישראל עם אחריות של 5 שנים ומעלה ויעניק החל מעכשיו 5 שנות אחריות לכל מגוון המסחריות, משאיות והטנדרים של החברה. לדברי קרסו מוטורס היבואנית, האחריות הינה אחריות יצרן ל- 5 שנים או עד 160,000 ק"מ (המוקדם מבניהם) וזאת לעומת אחריות של 3 שנים או 100,000 ק"מ בלבד, שהיו בעבר ונהוגים עד כה ברכבים המתחרים בקטגוריה.




בין הדגמים עליהם חלה אחריות ל- 5 שנים או 160,000 ק"מ: המסחרית של ניסאן- 200NV, רכב הפיק אפ – NAVARA והמשאית הקלה 400NT קבסטאר. האחריות החדשה תחול על רכבים אשר נרכשו מ -1 בספטמבר 2015 ואילך. כחלק מהפגנת הביטחון של ניסאן באיכות כלי רכב המסחריים שלה, מכסה אחריות היצרן מערך מקיף של יסודות, מרכיבים ושלדה, ואף תכלול התקנת אביזרים מקוריים של ניסאן.
לדברי מורן סיטין מנהלת חטיבת ניסאן של קרסו מוטורס: "השקת 5 שנות אחריות לתחום רכבי העבודה היא עדות לביטחון של ניסאן באיכות כלי הרכב. אחריות כזו מייצרת יתרון משמעותי למשאיות ולמסחריות של ניסאן ומספקת מענה לצורך עיקרי של הלקוח, לרכב אמין ושקט נפשי. לניסאן ישנה מורשת ארוכה בתחום רכבי העבודה ובכוונתנו להתרחב בקרוב עם מגוון מוצרים חדש, אשר יכלול את משאית ה- 500NT החדשה וטנדר הנבארה החדש".