קטנוע העל סאן יאנג TL500 בישראל

חברת מטרו מוטור מתחילה בשיווק סאן יאנג TL500, קטנוע הספורט החדש של היצרן, שנכנס לקטגוריית קטנועי העל במחיר הנמוך ביותר בשוק לקטנוע על. כמה יעלה התענוג?

ששי כהן 22 בינו, 2020
סאן יאנג TL500

חברת מטרו מוטור מתחילה בשיווק יבואנית סאן יאנג TL500, קטנוע העל החדש של היצרן, שנכנס לשוק הקטנועים הספורטיביים ויתחרה בדגמי כמו קימקו AK550 ובמידה מסוימת גם בימאהה TMAX שהמציא את הקטגוריה ואף מוביל אותה. לראשונה בסאן יאנג, יציע הדגם גם מנוע טווין (2 צילינדרים) ולא בודד כפי שמוצע בכל שאר דגמי החברה.


לצד עיצוב ספורטיבי נאה, מצויד ה-TL500 בשלדת אופנוע (שלדה מרכזית וזרוע אחורית נפרדת) עם חלוקת משקל של 50/50 בין החלק הקדמי לאחורי, בסיס גלגלים קצר וזרוע אחורית מוארכת, האמורים לספק אופי זריז בעיר, לצד יציבות גבוהה בנסיעות בכביש המהיר. בנוסף, מצויד הדגם במנוע טווין מקבילי עם 8 שסתומים המפיק 41 כ"ס ומבטיח לדברי היצרן מומנט רב לכל אורך קשת הסל"ד ותאוצות חזקות הן בעמידה והן בסל"ד גבוה יותר לצורך עקיפה או רכיבה ספורטיבית, כמו גם לרכיבות תיור ארוכות.

בסעיף המתלים מציע ה-TL500 בולם קדמי הפוך בקוטר 41 מ"מ בתצורת משולשים האופיינית לאופנועים ובולם אחורי חשוף הניתן לכוונון עומס ראשוני בהתאם למשקל המועמס. בסעיף השימושיות רושם הכלי תא מטען המכיל קסדה מלאה או שתי קסדות 4\3, מסך TFT וירטואלי המציג 3 מסכי מידע מתחלפים בלחיצת כפתור, שקע USB 2.0 לטעינת מכשירים וטלפונים ניידים, שני תאי אחסון היכולים להכיל טלפון נייד ומערכת אוטומטית להפעלת בלם החניה בעת הורדת רגלית הצד. מערכת הבלימה כוללת קליפרים בעלי 4 בוכנות, צינורות בלימה מפלדה שזורה ומערכת ABS מתקדמת תוצרת Continental

ה-TL 500 מוצע ב-4 סכימות צביעה – שחור מט, כחול מט, לבן ואפור

מחיר סאן יאנג TL500 תחרותי ונקבע על 49,985 שקל כולל מע"מ, הוצאות ואגרות רישוי. שיווק הכלי יחל רשמית ביום שישי הבא ה-31/1 עם אירוע מכירה מיוחד כולל רכיבות מבחן בסניף תושיה – בו 20 הרוכשים הראשונים יזכו למסירה במקום של ה-TL 500 החדש.




עוד מדו גלגלי