סאנגיונג רקסון 2017 החדש יוצג היום בקוריאה

סאנגיונג רקסון 2017 צומח במידות, זוכה לעיצוב חדש ומודרני יותר ותא נוסעים איכותי ומאובזר משמעותית מבעבר, אך ישמור ככל הנראה על יחידת הכח של הדגם היוצא.

ששי כהן 29 במרץ, 2017
סאנגיונג רקסון 2017

3 שנים לאחר שהוצג הדור השלישי של סאנגיונג רקסטון, רכב הפנאי-שטח 7 מושבים הנחשב גם למכונית הדגל של סאנגיונג,  ומתחרה בדגמים כמו טויוטה לנד קרוזר ומיצובישי פאג'רו, תציג היום החברה בתערוכת הרכב של סיאול, את הרקסטון החדש שיגיע לשווקים במהלך השנה, ולישראל ככל הנראה בתחילת 2018.




הדור הרביעי של הרקסטון זוכה לעיצוב מודרני משמעותית מהדור היוצא, שהיווה בסה"כ מתיחת פנים מקיפה לדור השני, שגם הוא התבסס על הדור הראשון שהוצג עוד ב-2001. הדגם החדש צומח גם בכל המידות עם אורך של 485 ס"מ (9.5 +מהדגם היוצא), רוחב של 192 ס"מ (2+) ובסיס גלגלים של 286 ס"מ (3+ ס"מ), אך מאבד 4 ס"מ בגובה ל- 1.8 מטר, לטובת שיפור התנהגות הכביש וצריכת הדלק. הדגם החדש זוכה גם לשלדה חדשה, חזקה וקלה יותר, האמורה לשפר את ביצועי הרכב, בטיחותו וצריכת הדלק שלו.
סאנגיונג רקסון 2017 סאנגיונג רקסון 2017
בתוך תא הנוסעים מציעה הרקסטון החדש קפיצת מדרגה של ממש, עם עיצוב מודרני, מסך מולטימדיה מקורי בגודל "9.2 (עם תמיכה באפל ואנדרואיד) ושפע של אבזור הכולל בין השאר שלל משטחי עור וחיפויים דמויי עץ שיוצעו בגרסאות הבכירות שלו. בסאנגיונג לא חושפים לעת עתה פרטים טכניים נוספים, למעט הצהרה על אבזור הרכב גם ב-9 כריות אוויר, אופציה לגרסת הנעה 2X4 חסכונית יותר, והבטחה לבידוד טוב יותר של תא הנוסעים מרעשי חוץ ומנוע.




ככל הנראה, הדגם שיגיע לישראל, יצויד באותו מנוע 2.2 ליטר טורבו-דיזל שהושק אשתקד בדגם, המפיק 178 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ, שמשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 7 הילוכים.
הדגם ייחשף כאמור רשמית היום בקוריאה, יגיע לייצור כבר במחצית השנה הנוכחית וצפוי להגיע לארץ בתחילת 2018.