סאנגיונג רקסטון 2018 החדש הושק בישראל

סאנגיונג רקסטון 2018 החדש נותר נאמן למסורת השטח, ומבטיח לצד עיצוב חדש ותא נוסעים איכותי ומאובזר מבעבר, גם להיות הסאנגיונג הבטוח ביותר שיוצר מעולם, עם מבנה חסון ושלל מערכות בטיחות מתקדמות. המחיר אטרקטיבי לסגמנט ועומד על 239,900 שקל.

ששי כהן 12 במרץ, 2018

4 שנים לאחר שהושק בארץ הדור הנוכחי של סאנגיונג רקסטון, ספינת הדגל של היצרן הקוריאני, ואחד מאחרוני רכבי השטח האמיתיים שעדיין משווקים בארץ, השיקה הבוקר חברת טלקאר היבואנית, את הדור השלישי והחדש של הרקסון, עם מפרט מרשים ותג מחיר תחרותי ביחס למתחרים ( טויוטה לנד קרוזר ומיצובישי פאג'רו).



סאנגיונג רקסטון 2018 החדש (צילום:רונן טופלברג )


הרקסטון החדש זוכה לעיצוב חדש ומודרני משמעותית מקודמו, ומציע מידות גדולות עם אורך של 4,850 מ"מ, רוחב של 1,960 מ"מ, 1,825 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 286 ס"מ, המספקים תא נוסעים מרווח ל-7 נוסעים. הרקסטון החדש בנוי על שלדת Quad Frame המיוצרת מפלדה מתקדמת בעלת חוזק גבוה (AHSS), תוצאה של שותפות אסטרטגית חדשה עם יצרנית הפלדה POSCO, שמעניקה מרכב בעל חוזק גבוה הרבה יותר תוך הפחתת משקל.  הדגם ישווק עם מפרט בטיחותי מרשים הכולל: 9 כריות אוויר, אזהרת התנגשות קדמית, בלימת חירום אוטונומית, התראה על סטייה מנתיב, סיוע לאלומה גבוהה וזיהוי תמרורים.

סאנגיונג רקסטון 2018 החדש (צילום:רונן טופלברג )


מתחת למכסה המנוע מצויד הרקסטון במנוע טורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטר, המפיק 181 כ"ס ומומנט מרבי של 42.8 קג"מ, ותיבת הילוכים אוטומטית עם 7 הילוכים מתוצרת מרצדס, המציעים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-11.9 שניות. הדגם מצויד במערכת הנעה 4X4 חכמה, המעבירה את הכח לגלגלים האחוריים ובשעת הצורך משלבת גם את הגלגלים הקדמיים. בחברה מבטיחים נאמנות למסורת השטח של הדגם, עם יכולות שטח נאות בין השאר הודות גם לזווית גישה של 20.5 מעלות וזווית נטישה של 22.2 מעלות.

סאנגיונג רקסטון 2018 החדש (צילום:רונן טופלברג )


אבזור הדגם כולל כסטנדרט: מולטימדיה נשלטת מההגה, בקרת שיוט, בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים עם פתחי מיזוג אחוריים, חלונות אחוריים כהים, פנסי LED אחוריים, קיפול מראות חשמלי, חיישן גשם ועוד.
מחיר סאנגיונג רקסטון 2018 נקבע על 239,900 שקל.