סובארו אאוטבק 2021 החדשה תושק בקרוב בישראל

שנתיים לאחר שהוצג בעולם הדור השישי, תושק בקרוב מאוד סובארו אאוטבק החדשה בישראל עם מנוע 2.5 ליטר 182 כ"ס, תיבה אוטומטית והנעה כפולה, ותציע רכב שטח אמיתי ושימושי עם תא נוסעים בניחוח פרימיום.

ששי כהן 02 בספט, 2021
סובארו אאוטבק 2021

שנתיים לאחר שהוצג עבור השוק האמריקאי, ומספר חודשים לאחר שהגיע לאירופה, מגיע סוף סוף הדור השישי של סובארו אאוטבק בישראל ושיווק הדגם צפוי להתחיל בקרוב מאוד.

האאוטבק החדש ל-2021 שומר על מרכב הסטיישן השימושי המסורתי של הדגם, ומציג עיצוב המהווה אבולוציה של הדור היוצא, מראה קשוח ומידות כמעט זהות לדגם היוצא עם 4.86 מטר לאורך, 1.85 לרוחב, 1.65 מטר גובה ובסיס גלגלים של 274 ס"מ, המבטיחים תא נוסעים מרווח מאוד לחמישה נוסעים. כמו שאר דגמי סובארו, גם הדגם החדש עושה שימוש בפלטפורמת ה-SGP המשרתת את כל דגמי היצרן כיום.

סובארו אאוטבק 2021

שינוי משמעותי יותר תמצאו בתוך תא הנוסעים, עם עיצוב חדש לחלוטין לסביבת הנהג והנוסעים ושדרוג איכות החומרים לטובת תא נוסעים בניחוח של דגמי פרימיום. יחד עם זאת, מצד אחד לוח השעונים עדיין אנלוגי (ולא שזה רע), אך מצד שני הגרסה הבכירה של הדגם צפויה להגיע עם מסך המולטימדיה האנכי הענק (בגודל "11.6) השולט גם על מגוון מערכות הרכב, לרבות בקרת האקלים. האם נראה כאן גם את המסך "7 הקטן בגרסת הבסיס? נצטרך לחכות להודעה המסודרת של היבואן. מעבר לכך, האבזור צפוי להציג (בהתאם לדגמים) ריפודי עור, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית ומחוממים, דלת תא מטען חשמלית, תאורת LED היקפית, כניסה והנעה ללא מפתח, קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, משטח טעינה אלחוטי לנייד, בלם יד חשמלי ועוד, כאשר אבזור הבטיחות כולל את חבילת ה-Eyesight העדכנית של היצרן, הכוללת את מרבית מערכות הבטיחות המתקדמות הפופולריות כיום בשוק, בתוספת מערכת זיהוי פנים של הנהג היכולה לאבחן עייפות הנהג, חוסר ריכוז ועוד.

סובארו אאוטבק 2021

האאוטבק החדש ישווק בארץ (כמו באירופה) בגרסת הבנזין האטמוספרית, הכוללת מנוע 2.5 ליטר המפיק 182 כ"ס ומומנט מרבי של 24.3 קג״מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה והנעה כפולה. יחד עם מרווח גחון של 22 ס"מ, זוויות גישה ונטישה נאות ומערכת ה- X-MODE, מבטיח האאוטבק החדש לשמור על יכולות השטח הנאות של הרכב, בעידן בו מרבית המתחרים רק עושים בכאילו.

שיווק סובארו אאוטבק 2021 בישראל צפוי להתחיל בשבועות הקרובים, במחיר שיחל לפי ההערכות סביב ה-230,000 שקל. 

 

עוד מחדשות רכב