סובארו איבולטיס בישראל – 7 או 8 מושבי מחלקה ראשונה

סובארו איבולטיס, ספינת הדגל החדשה והיוקרתית של היצרן, נוחתת בישראל עם מרכז פנאי-שטח 7/8 מושבים, מנוע 2.4 ליטר טורבו 260 כ"ס, הנעה כפולה וחבילת אבזור מרשימה. המחיר יחל מ-299,000 שקל.

ששי כהן 03 בנוב, 2020
סובארו איבולטיס

קבוצת סמלת השיקה הבוקר בישראל (בהשקת ZOOM) את סובארו איבולטיס החדשה, רכב הפנאי-שטח 7/8 מושבים החדש של היצרן, המהווה גם את ספינת הדגל של סובארו בעולם. הדגם יתחרה בקטגוריית ה-SUV הגדולים והיוקרתיים, כאשר בארץ מחכים לו פורד אקספלורר, שברולט טראוורס ובקרוב מאוד גם יונדאי פליסייד. אם התרגלתם לסובארו עממית, ה-EVOLTIS היוקרתית תוצע במחיר החל מ-299,000 שקל. בסמלת היבואנית מציינים שהסובארו החדשה הינה דגם נישה ייחודי לקבוצה, הממשיך את קו השינוי שעברה היבואנית בשנים האחרונות, אשר איננה משווקת כיום דגמים "רגילים" וכל מותגי היבואנית כוללים דגמי פנאי-שטח, ספורט ולייף סטייל, מסחריות ודגמי יוקרה. במהלך 2021 תחל סמלת גם בשיווק מותג רכב סיני. פרטים יבואו בהמשך.


ישראל המדינה השלישית בעולם בה משווק ה-EVOLTIS

האיבולטיס איננה חדשה בעולם והוצגה כבר לפני 3 שנים בתערוכת לוס אנג'לס, ובשל הייעוד העיקרי שלה לשוק האמריקאי היא גם מיוצרת בארה"ב ומשם מיובאת גם לארץ. למעשה ישראל היא המדינה השלישית שזוכה לדגם האיבולטיס אחרי ארה"ב וקנדה (שם היא משווקת כ-ASCENT). הדגם אשר פותח על פלטפורמת הפורסטר החדש, מציע מידות גדולות עם 5 מטר לאורך, 1.93 מטר רוחב, 1.82 מטר גובה ובסיס גלגלים של 289 ס"מ, המאפשרים שלל סידורים פנימיים של תא הנוסעים, עם 7 או 8 מושבים לבחירה. בסובארו מבטיחים כניסה נוחה לכל שורות המושבים גם עבור מבוגרים. "7-8 מקומות אמיתיים", והסובארו המרווחת ביותר אי פעם. נפח תא המטען עומד על 1,331 ליטר, הצומחים עד 2,435 ליטר עם קיפול 2 שורות המושבים האחוריים.

סובארו איבולטיס

מנוע טורבו 2.4

מתחת למכסה המנוע מצויד הדגם במנוע בוקסר טורבו בנזין חדש בנפח 2.4 ליטר בתצורת בוקסר המפיק 260 כ"ס ב-5,600 סל"ד ומומנט מירבי של 28.2 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה עם 8 יחסי העברה והנעה כפולה קבועה כסטנדרט (סימטרית עם חלוקת מומנט אקטיבית). עם יחידת הכח הנ"ל יציע הדגם תאוצה ל-97 קמ"ש ב-7.4 שניות, מהירות מרבית של 209 קמ"ש וצריכת דלק של 12.6 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. כמו בשאר דגמי סובארו, גם הדגם החדש מאפשר יכולות שטח אמיתיות ולא רק טיולי שבילים קלילים עם מרווח גחון שעומד על 22 ס"מ, זווית גישה היא 17.6 מעלות וזווית נטישה היא 21.8 מעלות.

סובארו איבולטיס

סובארו איבולטיס ( משווקת גם כ- ASCENT בעולם)

סובארו איבולטיס רמות גימור בארץ

האיבולטיס תוצע בארץ ב-2 רמות גימור לבחירה: רמת הכניסה LIMITED כוללת: חישוקי גלגלים קלים "20, גג זכוכית פנוראמי נפתח חשמלית, דלת תא מטען חשמלית, תאורה היקפית חיצונית מסוג LED, מערכת X-MODE לשטח, שמשות אחוריות מושחרות, כניסה והנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים דיגיטלית 3 אזורים עם פתחי מיזוג אחוריים, מושבי עור, מושבים קדמיים חשמליים, חימום מושבים שורה קדמית ואמצעית, מולטימדיה מקורית "8 תומכת אפל קאר-פליי, מצלמת רוורס, וחבילת הבטיחות המקורית Eyesight של היצרן הכוללת: 7 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, החלפת אורות אוטומטית, התרעת שטח מת במראות הצד, התרעה על תנועה חוצה מאחור ועוד. רמת הגימור LUXURY כוללת בנוסף: מצלמה קדמית, מצלמת מראה מרכזית, קיפול מראות חשמלי, איוורור מושבים קדמיים, תאורת אווירה יוקרתית, חיישן גשם ועוד.

סובארו איבולטיס

מחירון

מחיר סובארו איבולטיס נקבע על 299,000 שקל לדגם ה-"Limited"המצויד ב-8 מושבים ו-329,900 שקל לדגם ה-"Luxury" המאובזר יותר שמגיע בגרסת 7 מושבים. בהמשך מבטיחים בסובארו גם רמות גימור נמוכות יותר. בסובארו מעריכים שנתח השוק של הדגם בארץ בשנת 2021 יעמוד על 10-15% מהקטגוריה של רכבי הפנאי 7-8 מושבים.



עוד מחדשות רכב