סובארו ויזיב-7 קונספט – הסובארו הגדולה אי פעם !

אל שוק הקרוסאוברים הגדולים הפופולרים באמריקה, חשפה סובארו בארה"ב את ה-ויזיב 7 קונספט (VIZIV-7), רכב פנאי 7 מושבים שמבטיח להיות הסובארו הגדולה בתולדות החברה.

ששי כהן 18 בנוב, 2016

סובארו מצטרפת לראשונה בתולדותיה לשוק רכבי הפנאי-שטח 7 מושבים, וחשפה בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס את הויזיב 7 קונספט (VIZIV-7 SUV Concept), רכב שטח גדול ממדים שאמנם מוצג כרגע כדגם תצוגה, אך אמור להגיע לשוק בדגמי 2018.



סובארו ויזיב-7 קונספט סובארו ויזיב-7 קונספט
לצד עיצוב קלאסי של SUV קשוח, שקרוב לוודאי יכלול יכולות שטח אמיתיות כמיטב המסורת של סובארו, הדגם יהיה לא רק הסובארו הגדולה ביותר אי פעם בהסטוריית החברה, אלא גם ענק ביחס לדגמים כמו מיצובישי פאג'רו, טויוטה לנד קרוזר ופורד אקספלורר, עם 5.2 מטר באורך המכונית, 2.03 מטר רוחב, 1.86 מטר גובה ובסיס גלגלים של 299 ס"מ (13+ ס"מ ביחס לאקספלורר המגודל), וחישוקי גלגלים "21 לחיזוק המראה והיכולות. אם כל זה נשמע עצום אצלנו, בארה"ב היא עוד מקוטלגת כ-midsize SUV – רכב פנאי-שטח בגודל בינוני…סובארו ויזיב-7 קונספט סובארו ויזיב-7 קונספט
בסובארו לא מדווחים לעת אתה על פרטים נוספים, למעט הבטחה ל-"הנאה מנהיגה ושקט נפשי ללקוחות הדגם". הדגם צפוי להיות משווק בארה"ב בשנת הדגם 2018.