סוזוקי ג'ימני חוזר לישראל?

4 שנים לאחר שפסק היבוא, יחל שוב בחודשים הקרובים שיווק סוזוקי ג'ימני בישראל, לאחר שזכה סוף סוף לתוספת של מערכת בקרת יציבות.

ששי כהן 24 במאי, 2014
סוזוקי ג'ימני 2014

האם סוזוקי ג'ימני חוזר לישראל? ככל הנראה כן, וכנראה בקרוב מאוד. 4 שנים לאחר שפסק יבוא רכב השטח הקטן של סוזוקי לארץ, עקב מחסור במערכת בקרת יציבות ( ESP ) שהפכה להיות פריט הכרחי לשיווקו של רכב פרטי בישראל, קיבל לאחרונה רכב השטח הקטן והקשוח של סוזוקי סוף סוף את מערכת הבטיחות החיונית, מה שפותח לו שוב את הדלת לשיווקו בישראל. למרות שאין עדיין אישור רשמי מחברת מכשירי תנועה לחזרתו של הדגם, מקורות בחברה מסרו ל- WHEEL שאכן הדגם ינחת בקרוב בארץ.
סוזוקי ג'ימני עבר בשנה החולפת מתיחת פנים קלה, במהלכה נרשם עדכון בחזית הרכב הכוללת גריל ופגוש בעיצוב חדש, חישוקי גלגלים בעיצוב חדש ועוד מספר נגיעות קוסמטיות. למרות זאת, יתקשה הג'ימני להיראות חדשני, עקב שורשי העיצוב הוותיקים של הדגם שהחל את דרכו עוד ב- 1998. אך בעוד שבסעיף העיצוב יתקשה הג'ימני הוותיק לתת פייט למתחרים המלוקקים והמודרניים, בסעיף יכולות השטח, נותר הרכב ללא תחרות של ממש בכל קבוצת רכבי הפנאי הקטנים והקומפקטיים, כולל אלו המצויידים במערכת הנעה 4X4.
מחיר סוזוקי ג'ימני 2014 ינוע לפי הערכות סביב ה- 110-120 אלף שקל לדגמים ידניים 5 הילוכים ואוטומטיים 4 הילוכים, והדגם ימשיך להגיע עם מנוע הבנזין 1.3 ליטר 85 כ"ס והנעה כפולה. יש לציין שלאחרונה התמלא הרשת בשלל שמועות ודיווחים על מחליף מודרני לג'ימני, שאמור להתבסס על רכב הקונספט סוזוקי iV-4 . נכון לעכשיו, לא הוצג עדיין שום מחליף רשמי לדגם, ואם אכן יגיע לארץ הג'ימני בחודשים הקרובים, יהיה זה הדגם של מתיחת הפנים מ- 2013. תאריך הגעתו לארץ צפוי בסוף הקיץ הקרוב.

סוזוקי ג'ימני 2014

סוזוקי ג'ימני 2014