סוזוקי ג'ימני 2019 החדש נחשף בתמונות ראשונות

לשמחת שועלי השטח? סוזוקי ג'ימני 2019 נחשף בתמונות ראשונות, עם מראה קובייתי קשוח וקלאסי, המרמז ככל הנראה על שמירת יכולות השטח הגבוהות של הדגם. בישראל בשנה הבאה.

ששי כהן 19 ביונ, 2018
סוזוקי ג'ימני 2019

20 שנה לאחר שנחשף סוזוקי ג'ימני, הדור השלישי של רכב השטח הקטן של סוזוקי שקנה לו מעריצים רבים ברחבי העולם, חשפה אמש סוף סוף היצרנית תמונות ראשונות של הדור החדש של הדגם, הצפוי להגיע לאולמות התצוגה בישראל כנראה במחצית הראשונה של 2019.



בכל הנוגע למראה החיצוני, שומרת סוזוקי על קווי העיצוב המוכרים של הדור היוצא, עם עיצוב קלאסי בעל קווים מרובעים, זוויות חדות וחוסר ניסיון מופגן להפוך את המראה שלו למודרני יותר. התוצאה על-פי התמונות לפחות, חיובית לדעתנו, עם הניסיון לייצר לדגם מורשת שטח מפוארת בסגנון דגמי שטח קלאסים של המתחרים.

סוזוקי ג'ימני 2019


דווקא בתא הנוסעים מציע הג'ימני החדש סביבת נהג ונוסעים מודרנית משמעותית מבעבר וככל הנראה נעימה יותר לשהייה בחיי היום יום, עם מסך מגע מרכזי גדול ושלל מתגים מעוצבים. יחד עם זאת, הפלסטיקה ככל הנראה תישאר קשיחה והכל אמור להיות בנוי לעמידות לשנים ארוכות, בסגנון הלנד קרוזר של טויוטה.

סוזוקי ג'ימני 2019


בסוזוקי לא חושפים פרטים טכניים אודות הדגם לעת עתה, וניתן לשער שהג'ימני ימשיך להיות רכב שטח קשוח ואמיתי, הפונה לחובבי טיולים ונסיעות שטח, על חשבון וויתור על מאסות גדולות יותר של רוכשים, אם היו מיישרים קו עם המקובל בקרב הג'יפונים והופכים אותו לרך וידידותי יותר למשתמשים. מעניין יהיה לראות אם הדגם יצויד במנוע ה-1.5 ליטר של הסוויפט החדשה, או במנוע 1.2 ליטר המשרת דגמים אחרים של החברה.