סוזוקי ויטרה טורבו S

סוזוקי ממשיכה בהצגת דגמי טורבו לדגמיה החדשים וכעת עם הויטרה טורבו S החדשה שמציעה הופעה מעט יותר קרבית, ויותר כח, לצד שיפור קל בתצרוכת הדלק.

ששי כהן 07 בדצמ, 2015
סוזוקי ויטרה טורבו S

לאחר שחשפה את סוזוקי בלנו החדשה גם בגרסת טורבו חזקה וחסכונית, ממשיכה סוזוקי בהצגת דגמי טורבו חדשים וחושפת פרטים על סוזוקי ויטרה טורבו S החדשה שתשווק לצד הדגמים המוכרים ותציע יותר כח, לצד חיסכון בדלק.




הויטרה טורבו החדשה זוכה לעיצוב מעט יותר אגרסיבי למראה, אך הפעם לא עם הופעה בסגנון שטח, אלא מראה ספורטיבי יותר לכביש, עם פגוש קדמי וגריל בעיצוב מעט שונה, חישוקי גלגלים קלים "17בעיצוב חדש ובעלי צביעת שחור מבריק, ספויילר אחורי ושלל נגיעות קוסמטיות כולל בלוח השעונים שזוכה להגה בדיפון עור עם תפירה בצבע אדום, מסגרות לפתחי המיזוג בצבע אדום וצביעה שונה לחלקי לוח השעונים.

סוזוקי ויטרה טורבו S

סוזוקי ויטרה טורבו S


החדשה העיקרית נמצאת מתחת למכסה המנוע, שם מצויד הויטרה טורבו S במנוע טורבו מסדרת ה- Boosterjet החדשה של סוזוקי, שעורך הופעת בכורה בויטרה. המנוע בנפח 1.4 ליטר, מפיק 140 כ"ס ב- 5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 22.4 קג"מ המתקבל בטווח של 1400 -4000 סל"ד ויוצע עם תיבת 6 הילוכים ידנית או אוטומטית לבחירה. עם יחידת הכח הנ"ל, מציעה המכונית ביצועים מעט יותר טובים מגרסת ה-1.6 ליטר בנזין המוכרת עם תאוצה ל-100 קמ"ש תוך 10.2 שניות ( במקום 13 ש' ) וצריכת דלק של 18.2 ק"מ לליטר בממוצע במקום 17.5 ק"מ לליטר בממוצע בדגם האטמוספרי. מעבר לכך, יוצע הדגם בגרסת הנעה כפולה כולל מערכת ה- ALLGRIP AWD, בעלת מספר תוכניות הנהיגה.
שיווק סוזוקי ויטרה טורבו S יחל באירופה כבר בינואר 2016 ולעת עתה  לא ידוע אם יגיע גם לארץ במהלך השנה הבאה.
קישור : סוזוקי ויטרה החדשה מבחן דרכים