סוזוקי קרוסאובר: עדכון ראשון למבחן ארוך טווח

סוזוקי קרוסאובר בעדכון ראשון למבחן ארוך טווח, אחרי חודש וחצי של שימוש וקצת יותר מ- 3,000 ק"מ על השעון.

ששי כהן 07 באוג, 2014
סוזוקי קרוסאובר אוטומטית ( wheel )

עדכון ראשון למבחן הארוך טווח של סוזוקי קרוסאובר: בחודש וחצי הראשונים לשימושו מאז שקיבלנו את הגי'פון הפופולרי של סוזוקי, רושם הרכב כבר 3,200 ק"מ על השעון והגיע הזמן לסיכום ראשון על השהייה במחיצתו. עד כמה שקשה לדבר על אמינות בחודש וחצי עם ק"מ כה נמוך, מפגין בינתיים הקרוסאובר אמינות מושלמת כצפוי ושביעות רצון גבוהה כשימוש כרכב משפחתי.


ויש גם שדרוג ראשון
למרות שסוזוקי קרוסאובר מגיע עם מערכת שמע מקורית ואיכותית למדי, בחרנו להחליפה במערכת מולטימדיה לשיפור חווית הנהיגה ושדרוג איכות החניות עם מצלמת רוורס. בשל העלות הגבוהה אותה התבקשנו לשלם אצל היבואן לשדרוג למערכת מולטימדיה מתוצרת Pioneer הכוללת גם מצלמת רוורס ומערכת ניווט ( 5,000 ש"ח ), התקנו באופן עצמאי מערכת מולטימדיה חליפית מתוצרת שאינה מוכרת אמנם, אך מניסיון מוצלח מרכב אחר שהתקנו אותה בעבר. עלות המערכת 3,190 ש"ח כולל פאנל מתאים, התקנה ומע"מ.

סוזוקי קרוסאובר ( wheel )

סוזוקי קרוסאובר ( wheel )


 
בכל הנוגע לצריכת דלק, עומדת צריכת הדלק של המכונית כיום על 14.7 ק"מ לליטר בממוצע, בנסיעות הכוללות שימוש עירוני נרחב עם יותר ממחצית הק"מ. מעבר לכך, מספק סוזוקי קרוסאובר עד עתה נוחות גבוהה מהצפוי בנסיעות, עם פעולת מתלים מוצלחת וריסון טוב של המהמורות בדרך. גם בסעיף הביצועים לא נרשמות תלונות לעת עתה, בזכות המנוע החזק יחסית ( 1.6 ליטר 120 כ"ס ) שמספק ביצועים משכנעים למדי עבור נהגים המעדיפים שיוט רגוע ונינוח על פני תאוצה חסרת טעם מרמזור לרמזור. גם תיבת ההילוכים הרציפה, מספקת תנועה חלקה ונעימה לעת עתה. בשורה  התחתונה, לעת עתה קיימת שביעות רצון גבוהה מהרכב.
קישור : סוזוקי קרוסאובר מבחן ארוך טווח- קבלת הרכב

סוזוקי קרוסאובר ( wheel )

סוזוקי קרוסאובר ( wheel )