סוזוקי GSX-S950 בישראל ומותאם גם לבעלי רישיון A1 מוגבל הספק

זמן קצר לאחר שנחשף רשמית בתערוכת הרכב של מילאנו, נוחת בישראל סוזוקי GSX-S950 – אופנוע ספורטיבי בעיצוב נייקד יפהפה, שפונה גם לרוכבים מתחילים בזכות אופציה לגרסה מוגבלת הספק לרוכבים בעלי רישיון A1.

ששי כהן 16 בדצמ, 2021
סוזוקי GSX-S950

חברת עופר אבניר, יבואנית אופנועי סוזוקי לישראל, מרחיבה את משפחת הג'יקסס האגדתית ומודיעה על התחלת שיווקו של סוזוקי GSX-S950 החדש, אח קטן לדגם ה-GSXS1000 החדש שיגיע גם הוא בקרוב לישראל, המציע אופי ספורטיבי ידידותי יותר לרוכב כולל גרסת A1 לבעלי רישיון מוגבל הספק. 

 ה-GSXS950 מציע עיצוב רדיקלי חד ופורץ דרך בסגנון נייקד, וללא ספק יהיה אחד היפים בקטגוריה הפופולרית. הדגם מצויד במנוע בנפח 999 סמ"ק מקורר נוזל בעל ארבעה צילינדרים בשורה ושני גלי זיזים עליונים (DOHC), אשר עבר שינוי והתאמה להתאמה לתקנות היורו 5 ולטובת אספקת כוח יעילה ושימושית עם דגש גבוה על מומנט זמין כבר מסל"ד נמוך. המנוע בעל מערכת הזרקת דלק ומפיק הספק של 93.9 כ"ס המושגים ב-7,800 סל"ד ומומנט של 9.38 קג"מ המתקבל ב-6,500 סל"ד. בגרסה המתאימה לרישיון A1 מפיק האופנוע הספק של 46.9 כ"ס ב-6,100 סל"ד ומומנט של 7.75 קג"מ המתקבל ב-3,250 סל"ד נמוכים במיוחד. 

האופנוע מציע שלל אבזור אלקטרוני לטובת בטיחות הרוכב וחווית הרכיבה, הכוללים בין יתר: מערכת בקרת אחיזה המאפשרת 4 מצבים שונים לבחירת הרוכב, מערכת עזר למצמד של סוזוקי שתפקידה ליצור בלימות מנוע חלקות יותר ולהעניק לרוכב יותר שליטה בזמן הורדת הילוכים ותפעול רך יותר לידית המצמד, מערכת Ride By Wire לטובת תפעול מצערת הגז באופן חלק ומדויק יותר, ומבלי לעייף את הרוכב כמערכת מכאנית, מערכת Easy Start המאפשרת התנעה מלאה של האופנוע בלחיצה אחת קצרה ומבלי להזדקק ללחיצה של המצמד, מערכת LRA לטובת זינוק קל וחלק יותר מהמקום, ולתמיכה ברכיבה בסל"ד נמוך, מבלי שהמנוע ייכבה ומערכת תאורת LED היקפית.

בסעיף הבלימה מציע הכלי בלמי דיסק  בקוטר 310 מ"מ עם קליפרים בעלי 4 בוכנות מתוצרת Tokico היפנית, בלמי ABS וצמיגי Sportmax Roadsport 2 מתוצרת דאנלופ. בנוסף תמצאו מסך תצוגה LCD בעל אפשרות כיוון בהירות למניעת סינוור ומיכל דלק בנפח 19 ליטר. הדגם זמין לרכישה ב-3 צביעות שונות: כחול-שחור, לבן פנינה עם אדום ושחור מט.

מחיר סוזוקי GSX-S950 נקבע על 73,900 שקל על הכביש 

 

עוד מדו גלגלי