סוזוקי GSX250R נחת בישראל במחיר תחרותי

עופר אבניר מצטרפת לקטגוריית אופנועי הספורט למתחילים ומתחילה בשיווק סוזוקי GSX250R החדש, עם מנוע 2 צילינדרים היחיד בקטגוריה ומחיר תחרותי של 26,987 שקלים.

ששי כהן 31 באוק, 2017

כשנה לאחר שהוצג בתערוכת האופנועים של מילאנו, נוחת סוף סוף בישראל סוזוקי GSX250R החדש, המצטרף לקטגוריית אופנועי הספורט למתחילים הצוברת תאוצה בארץ, ועשוי לחזק משמעותית את מכירות מותג סוזוקי שצמחו השנה הודות ל-3 דגמים נוספים שהושקו במהלך השנה. הדגם יתחרה בדגמים כמו קוואסאקי נינג'ה 250, הונדה CBR300 ואחרים, כשלזכותו מנוע 2 צילינדרים ומחיר תחרותי.



הג'יקסר החדש מציע עיצוב ספורטיבי מודרני, המזכיר את משפחת ה- GSX-R המהוללת והאגדתית של סוזוקי, ויחד עם זאת מבטיח תנוחת רכיבה נוחה ושילוב מוצלח לטענת היצרן של ביצועים ספורטיביים עם נוחות בחיי היום יום, ופונה הן לרוכבים חדשים העושים לראשונה את דרכם בעולם הדו-גלגלי, והן לרוכבים וותיקים שחוזרים לעולם האופנועים לאחר היעדרות של מספר שנים.
הסוזוקי GSX250R הינו היחיד בקטגורית הנפח שלו, המצויד במנוע בעל 2 צילינדרים, המכוון לטובת זמינות כוח וגמישות בסל"ד נמוך ובינוני, ובכך הופך את האופנוע כולו לשימושי במיוחד בעיקר במהירויות שבין 20 ל-90 קמ"ש, שהן המהירויות הממוצעות לאופנועים בשימוש יומיומי. שיא ההספק הינו 25 כ"ס המושגים ב-8,000 סל"ד, בעוד שיא המומנט, 2.4 קג"מ, מושג ב-6,500 סל"ד. השימוש במנוע כפול צילינדרים (ולא במנוע סינגל, צילינדר יחיד, כבשאר אופנועי הקטגוריה), נועד כדי לספק לרכיבה רצועת כוח רחבה וזמינה, המושגת באמצעות תיבה בת 6 הילוכים עם יחסי העברה מדויקים ומאוזנים, ולהפוך את השליטה ברכיבה כולה, לקלה ונטולת דרמות.
סוזוקי GSX250R החדש 2018 סוזוקי GSX250R החדש 2018
יתרון נוסף בקיומו של צילינדר נוסף במנוע השותף למאמץ, היא אמינות רבה ועלות אחזקה שוטפת נמוכה במיוחד. המנוע, העומד בתקן יורו 4 המחמיר, הינו בעל תצרוכת דלק חסכונית ונמוכה ומבטיח צריכת דלק של 32.5 ק"מ לליטר, המעניקים לו טווח פוטנציאלי של 480 ק"מ לרכיבה רצופה, לפי נתוני היצרן.

ה-GSX250R מצויד גם בלוח שעונים מסוג LCD חדיש המציג גם תצוגת מצב הילוכים, מד דלק, טווח רכיבה פוטנציאלי, צריכת דלק ממוצעת, שעון והתראות טיפולים והחלפות שמן וכל זאת בנוסף לתצוגת המהירות והסל"ד. בתחום העיצוב נציין כי מלבד מעטפת הפיירינג הספורטיבית, מצויד האופנוע במושב מפוצל ונפרד לרוכב ולמורכב. מושב הרוכב הינו בגובה 790 מ"מ ונפח המיכל עומד על 15 ליטרים מכובדים המאפשרים רכיבה ארוכה בין תדלוקים. עוד בתחום העיצוב – האופנוע מצויד בנורות LED בזנבו ובפנס החזית המעוצב (עם פנסי החנייה), במאותתים שקופים וכן מוצע ב-3 צביעות שונות למעטפת הפיירינג: שחור חלק, לבן חלק או צביעת הMotoGP הרשמית של סוזוקי, על רקע כחול. בסעיף הבטיחות מצויד האופנוע בבלמי ABS.

מחיר סוזוקי GSX250R נקבע על 26,987 שקלים לפני הוצאות רישוי. רוכשי הדגם עד סוף 2017 ישתתפו, כמו שאר הרוכבים שרכשו אחד מדגמי אופנועי הGSX-S והGSX-R מה-1 ביולי, במבצע הMotoGP של עופר אבניר: הגרלה שתיערך בין כל רוכשי האופנועים תנפיק זוג כרטיסים זוגיים (סה"כ ארבעה כרטיסים) לאירוח במתחם סוזוקי הרשמי באליפות העולם במהלך מרוץ גראנד פרי רשמי באירופה.






עוד מדו גלגלי