סונול EVI תקים השנה 30 עמדות טעינה מהירות

סונול EVI מרחיבה את פריסת עמדות הטעינה המהירות לרכבים חשמליים, ומדווחת על 30 עמדות טעינה מהירות ואולטרה מהירות שיוקמו במהלך השנה הקרובה במתחמי תחנות דלק של סונול ברחבי הארץ בהשקעה של 10 מיליון שקל.

ששי כהן 03 במרץ, 2021
עמדת טעינה מהירה סונול EVI

סונול EVI מרחיבה את פריסת עמדות הטעינה לרכבים חשמליים גם אל מתחמי התדלוק של חברת סונול. במהלך 2021 תתקין החברה 30 עמדות טעינה מהירות (50 קילוואט בשעה) ואולטרה מהירות (160 קילוואט), בהשקעה של כ-10 מיליון שקל. בסמוך לעמדות הטעינה, תקים סונול גם אזורי המתנה ייעודיים הכוללים פינות ישיבה ופינות עבודה עם שקעים לטלפון סלולארי ולמחשב נייד.


עמדה ראשונה מסוג זה הוקמה בתחנת הדלק 'אילוש' הממוקמת בשדרות מנחם בגין, על כביש כפר שמריהו-הרצליה, סמוך לכביש 20, איילון. בתקופה הקרובה יותקנו עמדות כאלה גם בתחנות נוספות על צירים מרכזיים, בהן: כפר אדומים כביש 1 לכיוון ירושלים, שער העלייה ביציאה מחיפה לכיוון ת"א, הדס בכניסה לבאר שבע מכיוון צפון וראש פינה כביש 90 בכיוון צפון. לקוחות הרשומים באפליקציה של סונול EVI יזכו לתעריף מוזל והנחות בטעינה הציבורית.

עמדות הטעינה אשר יותקנו בתחנות הדלק מיוצרות על ידי חברת EFACEC הפורטוגלית, מיצרניות המטענים המהירים הגדולות בעולם, אשר חתמה לאחרונה עם סונול EVI על הסכם הפצה בלעדי בישראל.

לדברי עמית אקשטיין, מנכל סונול EVI : "לפי תחזית BDO ימכרו בישראל ב-2021 כ- 7000 כלי רכב חשמליים (כ-2% מסך כלי הרכב), ובשנת 2025 מכירת הרכבים החשמליים תזנק לכ-90,000 (כ-25% מכלל כלי הרכב). חדירה מהירה זו דורשת פרישת תשתית טעינה כלל ארצית במיקומים אסטרטגיים כגון תחנות דלק ומרכזים מסחריים, ואנו גאים להוות גורם משמעותי בדרך להשגת יעד חשוב זה. אנו מעריכים שפוטנציאל שוק הטעינה החשמלית הציבורית בישראל יגיע להיקף של מאות מיליוני שקלים ב-2025".




עוד מחדשות רכב