סוס עבודה: טרקטורון המשא U FORCE 600 החדשני של CF מוטו בישראל

משפחת טרקטורוני ורכבי השטח של CFMOTO מתרחבת בישראל עם הגעתו של טרקטורון המשא U FORCE 600, המתוכנת לעמידות גבוהה ומבטיח זמינות כח וכושר עבודה מרשים. המחיר נקבע על 62,950 שקל

ששי כהן 08 במרץ, 2022
טרקטורון משא UFORCE600

חברת עופר אבניר, יבואנית מותג CF MOTO, מרחיבה את היצע דגמי השטח של היצרן ומתחילה בשיווקו של טרקטורון משא חדש, המיועד לשוק העבודה וכולל בין השאר הנעה 4X4, הילוך כוח לעבודה בתנאים קשים, אפשרות נעילת דיפרנציאל קדמי לעבירות מיטבית ועוד.

ה- U FORCE600 מתהדר במנוע בנפח 580 סמ"ק, צילינדר אחד וקירור נוזל, עם הזרקת דלק אלקטרונית. המנוע מתוכנת לעמידות גבוהה ומצטיין בזמינות כח וכושר עבודה מרשים. מידותיו הצנועות (147 ס"מ רוחב ו-282 ס"מ אורך) מאפשרות לו תמרון מרשים גם במעברים צרים כגון מעבר בין השורות במטעים, לולים ורפתות וכן בתמרון במתאר עירוני צפוף. 

 המנוע ותיבת ההילוכים הרציפה מתוצרת CVTech הקנדית ממוקמים מאחור, הרחק מהנהג על מנת לצמצם את הרעש והחום בתא הנוסעים. לכלי דיפרנציאל קידמי ואחורי ננעל ואפשרות לנוע בהנעה אחורית או כפולה עם הדיפרנציאלים פתוחים או נעולים. חבילת האבזור של הכלי כוללת בין השאר תאורת LED וצג שעונים דיגיטלי, מערכת מתלים לכל גלגל, ומערכת הנעה כפולה ונעילה דיפרנציאלית וארגז משא הכולל שופכן יידני ( הייבר) וכושר העמסה של 400 ק"ג. כמו כן, לכלי התקן גרירה בעל יכולות גרירה גבוהות עד 680 ק"ג,  חישוקי אלומיניום מעוצבים (12"), גג, חלון שמשה קדמית, מגב ומתז מים ומערכת הגה חשמלית (EPS).

הדגם מצויד בצמד מושבים נפרדים. לנהג מושב וגלגל הגה מתכווננים בהתאמה אישית כך שטרקטור המשא מעניק למשתמשים בו יכולות עבודה מתקדמות לצד נוחות בנסיעה ובטיחות מקסימלית. לכך מתווספות יכולותיו לשימוש בעבודה יום יומית תוך כדי חיסכון בהוצאות התחזוקה השוטפות. 

מחיר CF MOTO U FORCE600  נקבע על 62,950 ₪. (כולל מע"מ)

עוד מדו גלגלי