סיאט ארונה 1.5 טורבו זוכה לתיבה אוטומטית

לאחר ששווקה עד כה עם תיבת הילוכים ידנית בלבד, בעקבות הדרישה האירופאית הגוברת לתיבות אוטומטיות, זונחת סיאט ארונה 1.5 ליטר את התיבה הידנית ותוצע מעתה רק בשילוב לתיבה אוטומטית.

ששי כהן 21 בספט, 2020
סיאט ארונה 1.5 טורבו

סיאט ממשיכה לעבור לאוטומט: לאחר שבחודשים האחרונים הודיעה על הפסקת שיווקה של האיביזה 1.5 ליטר ידנית והחלפת תיבת ההילוכים באוטומטית כפולת מצמדים, גם דגם הארונה מיישר קו עם המהלך החדש של היצרן, אשר לטענת סיאט נועד לתת תשובה לביקוש הגובה גם באירופה לתיבת הילוכים אוטומטית על-חשבון התיבה הידנית המסורתית.


לקוחות סיאט ארונה אשר ביקשו עד כה לרכוש את הדגם עם תיבה אוטומטית, נאלצו להסתפק רק בגרסת ה-1.0 ליטר טורבו 115 כ"ס שמציעה שילוב נאה של ביצועים וצריכת דלק. כעת מצטרפת להיצע בחו"ל גם גרסת הטורבו 1.5 ליטר 150 כ"ס, שתוצע בשילוב עם תיבת ההילוכים כפולת המצמדים בעלת 7 ההילוכים, המציעה ביצועים משופרים, אם כי סיאט לא חושפת את נתוני התאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש שצפויים ככל הנראה להיות פחות מ-8.5 שניות, אך כן חושפת מהירות מרבית של 210 קמ"ש, לצד צריכת דלק של 15.87 ק"מ לליטר בממוצע לפי תקן ה-WLTP ופליטת CO2 של 137-152 גרם לק"מ בממוצע.

סיאט ארונה 1.5 אוט' תיוצר כמו אחיותיה למשפחה במפעל החברה בספרד. נכון לעכשיו הדגם החדש לא צפוי להגיע לארץ. 




עוד מחדשות רכב