סיאט תחשוף החודש קטנוע חשמלי !

תחת התחייבות לאספקת פתרונות תחבורה עירוניים ידידותיים לסביבה, תחשוף סיאט במהלך החודש את ה-eScooter קונספט, קטנוע 100% חשמלי, הדו-גלגלי הראשון בתולדות החברה.

ששי כהן 06 בנוב, 2019
קטנוע חשמלי סיאט

יצרנית הרכב סיאט מודיעה על כניסתה לשוק הכלים הדו-גלגליים, עם חשיפתו של הסיאט eScooter קונספט, קטנוע חשמלי שיוצג רשמית בברצלונה במהלך החודש, ואמור לתת מענה למחויבות החברה לכלי רכב עירוניים ידידותיים לסביבה.


הקטנוע החשמלי (בגרסת קונספט עדיין) אמור לספק ביצועים המקבילים לקטנועי 125 סמ"ק, וייחשף לראשונה ב-19 בנובמבר בתערוכת "העיר החכמה" של ברצלונה (Barcelona Smart City Expo World Congress). במקרה שלו, לא מדובר בפיתוח מ-0 של קטנוע חשמלי ע"י סיאט, אלא על שיתוף פעולה עם יצרנית הקטנועים החשמלית הספרדית " Silence ", שתבנה עבור סיאט קטנוע המבוסס על אחד מדגמיה החשמליים. 

ברצלונה נחשבת אגב לעיר עם אחוז הקטנועים הגבוה באירופה ביחס לגודל האוכלוסיה, ולדברי נשיא סיאט העולמי לוקה דה מאיו, הדרישה הגוברת לפתרונות תנועה חכמים וידידותיים לסביבה בערים הגדולות באירופה, הפכה לאחד האתגרים המורכבים בתעשיית הרכב, וקטנוע חשמלי עשוי להיות פיתרון מוצלח לבעיות התחבורה העירוניות, והדגם החדש של סיאט עתיד להשתלב היטב באסטרטגיית היצרן לשנים הקרובות.

הקטנוע החשמלי של סיאט עשוי להציג טווח נסיעה של 115 ק"מ בין טעינות, לצד קישוריות לאינטרנט, והתאמה הן ללקוחות פרטיים והן לחברות של תחבורה שיתופית.



עוד מדו גלגלי