סיטרואן מרחיבה את האחריות לחמש שנים

חברת לובינסקי, יבואנית סיטרואן מרחיבה את אחריות כל דגמי הפרטיות לחמש שנים ובכך הופכת למכונית האירופאית עם האחריות הארוכה ביותר בישראל.

ששי כהן 09 באוק, 2013

חברת לובינסקי, יבואנית סיטרואן, מודיעה הבוקר על הרחבת האחריות לכל מכוניות סיטרואן בישראל לחמש שנים במקום 3 עד כה. האחריות המורחבת תינתן ללקוחות פרטיים ואינה כוללת כלי רכב מסחריים. האחריות המורחבת לשנתיים נוספות כוללת את המנוע והגיר בלבד ומצטרפת לשלוש השנים הראשונות בהן מוענקת אחריות מלאה לכל הרכב. תקופת האחריות הכוללת תהיה חמש שנות אחריות או עד 100 אלף ק"מ מיום מסירת הרכב (המוקדם מבניהם).
לדברי דורי מנור, מנכ"ל ובעלים קבוצת לובינסקי: "זהו צעד חשוב מבחינתנו לביסוס האמון הקיים עם קהל לקוחותינו וחיזוק הקשר עימו. האמונה החזקה שלנו במותג סיטרואן הביאה אותנו להחלטה להגדיל את תקופת האחריות ולהעניק ללקוחותינו שקט נפשי ותחושת ביטחון באיכות ובאמינות של כל דגמי סיטרואן".
עם האחריות המורחבת, הופכת סיטרואן למותג הרכב האירופאי עם האחריות הארוכה ביותר בארץ, כאשר חלק מהמותגים האירופאים עדיין מעניקים אחריות לשנתיים בלבד. לצידה של סיטרואן, מעניקות כיום גם סובארו היפנית 5 שנות אחריות וקיה הקוריאנית 7 שנות אחריות.