סיטרואן C-איירקרוס קונספט יוצג בג'נבה

אח קטן לקקטוס: סיטרואן חושפת את ה- C-איירקרוס קונספט, ג'יפון חדש המבוסס על ה- C3 החדשה, שעתיד להצטרף בהמשך לקטגוריית הקרוסאוברים העירונים הצומחת.

ששי כהן 09 בפבר, 2017

סיטרואן נערכת לתערוכת ז'נבה 2017 שתתקיים בחודש הבא וחושפת את ה-C-איירקרוס קונספט, קרוסאובר עירוני חדש המבוסס על ה-C3 החדשה, העשוי בעתיד לתרום רבות לצמיחת המותג, בשל הצטרפותו לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים הקומפקטיים, כמתחרה לדגמים מצליחים כמו ניסאן ג'וק, סוזוקי ויטארה ואחרים.




סיטרואן C-איירקרוס קונספט מציג עיצוב ייחודי המשלב בין ה- C4 קקטוס המוכר ל-C3 החדשה, עם גימיקים בסגנון "דלתות התאבדות" המאפשרות גישה נוחה יותר לתא הנוסעים, מגיני השריטות " Air Bump" שהחלו ללוות מספר דגמים חדשים של החברה, פסי גגון בולטים, תאורת LED קדמית ואחורית ועוד. בדומה למרבית רכבי הקונספט, ניתן לשער שגרסת הייצור תהיה בעלת מראה הרבה יותר שגרתי וללא הדלתות ההפוכות.
סיטרואן C-איירקרוס קונספט סיטרואן C-איירקרוס קונספט
בתוך הקבינה, מציע ה- C-איירקרוס מראה עתידני, עם ויתור על לוח השעונים המסורתי והחלפתו בתצוגה עילית. בסיטרואן גם כבוד לדגמי העבר עם הגה בעל חישור בודד, ואת שלל המתגים הקלאסים מחליף מסך מגע מרכזי בגודל "12. נותר לקוות שגרסת הייצור לא תהיה רחוקה מדי מדגם הקונספט. מפרט המנועים לא נחשף לעת עתה, אך סביר שיכלול את היצע מנועי הבנזין 1.2 ליטר בגרסאות אטמוספריות או מוגדשות עם אופציה לתיבת הילוכים אוט' עם 6 הילוכים.
סיטרואן C-איירקרוס קונספט סיטרואן C-איירקרוס קונספט
סיטרואן C-איירקרוס קונספט תיחשף כאמור בתערוכת ז'נבה הקרובה, כאשר גרסת הייצור שלה תיחשף במהלך המחצית השניה של השנה. הדגם יגיע לארץ במהלך 2018, יתברג בהיצג דגמי החברה מתחת ל-C4 קקטוס ועתיד לענוד תג מחיר תחרותי ככל הנראה.