סיטרואן C4 פיקאסו החדשה

סיטרואן מציגה את ה- C4 פיקאסו החדשה בגרסת 5 מושבים מעוצבת ומרווחת מבעבר , שתכלול שפע מערכות בטיחות מתקדמות . סיטרואן ממשיכה בחשיפת דגמים חדשים ומפרסמת פרטים ראשונים על ה- C4 פיקאסו החדשה . לצד עיצוב מתקדם ומודרני , בסגנון שפת העיצוב החדשה של החברה , מצמצם הרכב מעט במימד האורך , אך מציע תא…

ששי כהן 03 באפר, 2013

סיטרואן מציגה את ה- C4 פיקאסו החדשה בגרסת 5 מושבים מעוצבת ומרווחת מבעבר , שתכלול שפע מערכות בטיחות מתקדמות .

סיטרואן ממשיכה בחשיפת דגמים חדשים ומפרסמת פרטים ראשונים על ה- C4 פיקאסו החדשה . לצד עיצוב מתקדם ומודרני , בסגנון שפת העיצוב החדשה של החברה , מצמצם הרכב מעט במימד האורך , אך מציע תא נוסעים מרווח מבעבר בזכות תכנון חכם . מידות הרכב : 4.44 מטר באורך , 1.83 מטר ברוחב , 1.61 מטר בגובה , ובסיס גלגלים של 274 ס"מ , האמור להציע מרווח טוב מבעבר , שלא על חשבון נפח תא המטען שצמח ב- 40 ליטר ל- 537 ליטר , ויכול לגדול עד ל- 630 ליטר , עם הפחתת המרווח לנוסעים מאחור היושבים על ספסל שנע על מסילה .
גרסת ה- 7 מושבים צפויה להיחשף במהלך השנה .
סיטרואן C4 פיקאסו החדשה ( יצרן )

סיטרואן C4 פיקאסו החדשה ( יצרן )

בתוך תא הנוסעים , מבטיחים בסיטרואן שלל חידושים עם מסך "7 רוחבי אשר מחליף את לוח השעונים שאליו מצטרף עוד מסך מגע אשר ישרת את מערכת השמע ובקרת האקלים . הדגם החדש יכלול בנוסף גם שלל מערכות בטיחות מתקדמות עם אופציה למערכת בקרת סטיה מנתיב , מערכת לניטור " שטחים מתים " , בקרת שיוט אקטיבית , פנסי דרך עוקבי פניה ועוד .
היצע המנועים בשלב הראשון כולל רק מנועי טורבו דיזל בהספקים של 90 ו- 115 כ"ס , אשר אינם מיועדים לשיווק בישראל , ובמהלך השנה תפרסם סיטרואן פרטים נוספים רלוונטים יותר אלינו , כולל גרסת ה- 7 מושבים החיונית להצלחת הדגם בישראל .
סיטרואן C4 פיקאסו החדשה ( יצרן )

סיטרואן C4 פיקאסו החדשה ( יצרן )