סיטרואן C4 קקטוס

סיטרואן מצטרפת לגל יצרני הרכב שמציגים קרוסאובר קומפקטי משלהם וחושפת רשמית את סיטרואן C4 קקטוס עם מראה מקורי ושונה מהמקובל. אצלנו לקראת סוף השנה.

ששי כהן 06 בפבר, 2014

סיטרואן ציינה אתמול 136 שנה להולדת מייסד החברה ולכבוד האירוע חשפה רשמית את סיטרואן C4 קקטוס, גרסת הקרוסאובר הקומפקטית של ה- C4. באופן נועז ושונה מהמקובל, זוכה ה- C4 קקטוס לעיצוב כמעט דרמטי בהופעה עם קווי עיצוב המזכירים יותר רכבי קונספט ראוותניים והרבה פחות גרסאות מוכנות לייצור. בסיטרואן מצידם, מדווחים שכך בדיוק נראית גרסת הייצור שתגיע לכבישים כבר בחודשים הקרובים, יחד עם כיסויי הפלסטיק (Airbump ) המעטרים את דלתות הצד ולהם תפקיד גם בהגנה על הפח מנזקי חניה קלים. הקקטוס יציע ממדים ממוצעים לקטגוריית הקרוסאוברים עם 4.16 מטר באורך, 1.73 מטר ברוחב ובסיס גלגלים של 260 ס"מ. דווקא בסעיף הגובה, הוא מעט נמוך מהממוצע עם 1.48 מטר שישפיעו מצד שני לחיוב על התנהגות הכביש. נפח תא המטען עומד על 358 ליטר מכובדים לקטגוריה.


בתוך תא הנוסעים, זוכה סביבת הנהג למראה מינימליסטי מודרני עם קווי עיצוב נקיים ומערכת עם צג מגע "7 השולטת על מרבית מערכות הרכב. את לוח השעונים הקלאסי, מחליף צג מידע דיגיטלי ובכלל לפי התמונות, האווירה מאוד שונה ומיוחדת ( וכנראה לטובה ). כחלק מהמגמה המתפתחת בשוק הרכב ומאפשרת ליצור רכב בעל עיצוב אישי, יוצע לרוכשי הקקטוס אפשרות לשילוב צבעים של ריפודי המושבים, דיפוני הדלתות, צבע לוח השעונים וכריות ה- Airbump המכסות את הדלתות מבחוץ.

סיטרואן C4 קקטוס

סיטרואן C4 קקטוס


מתחת למכסה המנוע,מתרכזת סיטרואן במנועי בנזין ודיזל קטנים וידידותיים לסביבה. הגרסה הראשית שצפויה לארץ תכלול את אותו מנוע בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר 82 כ"ס, המוכר לנו גם מפיג'ו 208 , שישודך לתיבת הילוכים ידנית ואוטומטית רובוטית עם מצמד בודד.
סיטרואן C4 קקטוס תגיע לייצור בסוף הקיץ הקרוב, ויש סיכוי גבוה שנראה אותה עוד לפני סוף השנה בישראל.