סניף חדש ומודרני לעופר אבניר בת"א

קבוצת עופר אבניר משיקה אולם תצוגה שלישי בת"א, הממוקם ברחוב המסגר ומציע קונספט אורבני עם דגש על חווית קנייה, עמדות VR לנסיעות מבחן וירטואליות על מגוון כלים ועוד.

ששי כהן 07 בינו, 2019
אולם תצוגה חדש עופר אבניר ת"א

קבוצת עופר אבניר מרחיבה בימים אלה את סניפיה בתל אביב ומשיקה סניף חדש עם עיצוב אורבני במרכז מתחם תעשיית הרכב הישראלית. אולם התצוגה החדש המשתרע על פני 250 מ"ר, נבנה במשך חודשיים ועוצב במראה אורבני מתקדם. הסניף יציע חוויה ייחודית עם עמדות ה-VR החדשות שמציעות חווית רכיבה דיגיטלית מתקדמת על דגמים עירוניים כמו ה-קימקו AK550 והפיאג'יו MP3, וכן עמדות קפה הפונות לרחוב, Wifi זמין ללקוחות וחנייה קרובה לרכב בתיאום מראש. אולם התצוגה החדש יציג את מגוון דגמי מותגי החברה: סוזוקי, קימקו, ווספה ופיאג'יו.


לדברי קובי גילון, סמנכ"ל שיווק עופר אבניר: "תל אביב הינה בירת הדו גלגלי בישראל, גם ברמת המספרים, אך לא פחות חשוב, ברמת השירות. הסניף החדש ברח' המסגר נועד בראש וראשונה לתת מענה שירותי טוב יותר עבור לקוחותינו ולביקוש המתגבר בעיר. סיכום שנת 2018 מציגה צמיחה בכל קטנועי הביניים המיועדים לרכיבה בינעירונית. יותר אנשים הבינו את המהות של לא לעמוד בפקקים ואליהם אנו פונים עם הסניף החדש, עם חווית רכישה שונה, עירונית. הסניף החדש מצטרף לפתיחתו המוצלחת של סניף מודיעין כחלק נוסף בתוכנית האסטרטגית של הקבוצה להגיע אל עבר הלקוחות עם חווית קנייה שונה המתאימה לו ולכלי שהוא מחפש. אנו מזמינים את קהל לקוחותינו לבוא ולהתרשם כבר עכשיו בתקופת ההרצה".

אולם תצוגה חדש עופר אבניר ת"א

השקה רשמית ללקוחות צפויה בקרוב.


עוד מדו גלגלי