ספינת דגל קוריאנית: ג'נסיס G90 החדשה נחשפת בתמונות ראשונות

ג'נסיס G90, ספינת הדגל של מותג היוקרה של יונדאי, נחשפת בתמונות ראשונות של הדור החדש שיגיע לשוק שנה הבאה (כולל בגרסה חשמלית) ויציע לראשונה תחרות אמיתית לספינות הדגל הגרמניות.

ששי כהן 30 בנוב, 2021
ג'נסיס G90 החדשה 2022

מותג היוקרה ג'נסיס ממשיך בחשיפת דגמים חדשים, כאשר המצטרפת האחרונה היא הג'נסיס G90, ספינת הדגל החדשה של היצרן שנחשפת כעת בתמונות ראשונות.

הדור הנוכחי של ה-G90 הוצג בעולם בדיוק לפני 6 שנים ונחשב לרכב הפאר של היצרן המתחרה בעולם בדגמים כמו מרצדס S קלאס, ב.מ.וו סדרה 7 ואאודי A8. עם התחלת השיווק של מותג ג'נסיס בישראל בתחילת השנה, נחתה כאן גם ה-G90 באולם התצוגה של היבואן, אולם השקתו של הדגם נדחתה בשל היותו כבר רגע לפני החלפה ורק מכונית אחת הגיעה לישראל.

ג'נסיס G90 החדשה 2022

הדור החדש של ה-G90 זוכה לעיצוב חדש לחלוטין, שומר על זהות העיצוב של היצרן, אך לוקח אותה צעד קדימה עם מראה אלגנטי מכובד מאוד למראה, יחידות תאורה ראשיות מפוצלות וצרות במיוחד וגריל קדמי גדול ויוקרתי למראה. הדגם יוצע כמקובל בסגמנט היוקרתי עם 2 גרסאות מרכב לבחירה, כאשר גרסת בסיס הגלגלים הארוך תוסיף 19 ס"מ לאורך המכונית שיתבטא במרחב ענק ליושבי המושבים מאחור.

ג'נסיס G90 החדשה 2022

ה-G90 תמשיך להגיע בדגמי הנעה אחורית או כפולה לבחירה ולראשונה תוצע לצד מנוע בנזין גם בגרסה 100% חשמלית העונה לשם G90 Electrified שתוצע עם צמד מנועים חשמליים שיספקו הנעה כפולה, הספקים מכובדים וטווח נסיעה שככל הנראה יהיה מעל 500 ק"מ.

בג'נסיס לא חושפים לעת עתה פרטים טכניים נוספים של הרכב או תמונות של תא הנוסעים, ואל אלו נצטרך לחכות לחשיפה הרשמית של הדגם במהלך החודש הבא. מחברת כלמוביל יבואנית ג'נסיס נמסר כי הדגם צפוי להגיע לארץ ברבעון השלישי של 2022 וייובא לארץ לפי הזמנה מיוחדת.