סקודה אוקטביה RS החדשה בארץ

סקודה אוקטביה RS החדשה תשווק בישראל עם מנוע טורבו בנזין 2.0 ליטר 220 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית DSG ותציע תאוצה של 6.9 שניות ל- 100 קמ"ש ומהירות מרבית של 245 קמ"ש. המחיר : 214,990 ש"ח לפני הנחה ליום ההשקה.

ששי כהן 10 במרץ, 2014

האוקטביה המהירה אי פעם נוחתת בישראל. יבואנית סקודה מדווחת היום על התחלת שיווק סקודה אוקטביה RS, גרסת הביצועים השרירית של האוקטביה המשפחתית, המציעה שילוב של רכב משפחתי שימושי עם ביצועים של מכונית ספורט. הדור השלישי של האוקטביה RS נוחת בישראל בגרסה אחת – סדאן, בנזין ואוטומטית ( בחו"ל היא מוצעת גם בדגמי סטיישן, דיזל וגיר ידני ) המשלבת אלמנטים עיצוביים ספורטיביים עם פנסים קדמיים בי-קסנון משולבי LED, רשת קרבית מתחת לפגוש הקדמי, תאורת LED אחורית, חישוקי גלגלים ספורטיבים "19, ספויילר צנוע מאחור, צמד יציאות מפלט בולטות מכרום ומספר נגיעות קוסמטיות לחיזוק המראה הספורטיבי, הכוללות בין השאר את לוגו ה- RS. השינויים בתוך הרכב כוללים גימורי RS בלוח השעונים, ספי דלתות ייחודים, כיסויי מתכת לדוושות הרכב ומושבי ספורט קדמיים ומשענות ראש אינטגרטיביות המשולבות בכיסא. פנים הרכב כולל גם חבילת עור RS הכוללת גימורי עור בתפירה ייחודית בצבע אדום על המושבים, ידית ההילוכים וגלגל ההגה.

סקודה אוקטביה RS החדשה ( יצרן )

סקודה אוקטביה RS החדשה ( יצרן )


כחלק מהרצון לספק מכונת נהיגה אמיתית, זוכה ה- RS לשלדה מונמכת עם כיול מתלים ספורטיבי ושילוב של דפרנציאל ה- XDS המוכר של החברה, האמור לספק אחיזת כביש גבוהה במיוחד. מתחת למכסה המנוע, מצוידת האוקטביה RS במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר המפיק 220 כ"ס ו- 35.6 קג"מ ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 6 הילוכים. הביצועים : 6.9 שניות ל- 100 קמ"ש, מהירות מרבית של 245 קמ"ש ותצרוכת דלק של 15.62 ק"מ לליטר, המהווה שיפור של 19% לעומת הדגם הקודם.
אבזור הרכב כולל כסטנדרט : מערכת שמע מקורית מהדור החדש Bolero, הכוללת מסך מגע ודיבורית BT מובנית, שמונה רמקולים וחיבור לנגנים חיצוניים ושקע USB, הגה, ידית הילוכים ובלם יד מצופים עור, בקרת שיוט, חישוקי "19, בקרת אקלים כפולת אזורים עם פתחים ליושבים מאחור, מחשב דרך משודרג, משענת יד קדמית ומשענת יד אחורית הנשלפת מגב המושב עם מחזיקי כוסות, 7 כריות אוויר, מערכת לניטור לחץ אוויר בגלגלים, ריפודי עור, מושבים בעלי עיצוב ספורטיבי, מערכת ה- Start & Stop ועוד.
מחיר סקודה אוקטביה RS נקבע על 214,990 ש"ח. באירוע השקת הדגם ( 4/4/14 ) יוצע הרכב בהנחה של 7,000 ש"ח.


סקודה אוקטביה RS החדשה ( יצרן )

סקודה אוקטביה RS החדשה ( יצרן )