סקודה סופרב 2013

מכונית המנהלים לבית סקודה עוברת רענון . בתפריט " עדכון ההופעה ומנועים חסכוניים עוד יותר . תגיע לארץ לקראת סוף השנה. 4 שנים לאחר שהגיע הדור הנוכחי של הסופרב , מרעננת סקודה את המכונית הבכירה בהיצע היצרן הצ'כי ומציגה מתיחת פנים לדגם , האמורה לשפר את ההיצע שלו מול המתחרות החדשות. בכל הנוגע לעיצוב החיצוני…

ששי כהן 05 באפר, 2013

מכונית המנהלים לבית סקודה עוברת רענון . בתפריט " עדכון ההופעה ומנועים חסכוניים עוד יותר . תגיע לארץ לקראת סוף השנה.

4 שנים לאחר שהגיע הדור הנוכחי של הסופרב , מרעננת סקודה את המכונית הבכירה בהיצע היצרן הצ'כי ומציגה מתיחת פנים לדגם , האמורה לשפר את ההיצע שלו מול המתחרות החדשות.
בכל הנוגע לעיצוב החיצוני , עיקר השינויים מתרכז בעדכון קל לחזית הרכב הכולל יחידות תאורה חדשות ,כולל תוספת מנורות LED אופנתיות . שינוי משמעותי יותר , רושם חלקה האחורי של הרכב שזכה למראה חדש ואטרקטיבי יותר מהמוכר כיום. בתוך תא הנוסעים ,העיצוב המקורי נותר זהה , אך נרשמים עדכון באיכות החומרים וההרכבה , לצד הגה בעיצוב חדש , שלל אפשרויות ריפוד וצבעים שונים , אפשרות לגג פנורמי חשמלי, ועדכון באבזור כולל מערכת חניה אוטומטית משודרגת, שתוצע לראשונה גם בדגם הסטיישן .
סקודה סופרב 2013

סקודה סופרב 2013

בסקודה עדיין לא חושפים מידע אודות נתוני מנועי הבנזין , אולם מצהירים על שיפור של עד 19% בתצרוכת הדלק של הדגמים השונים . בחו"ל תשווק גם גרסת בנזין 1.4 ליטר טורבו שאינה צפויה להגיע לארץ , לצד גרסת דיזל חסכונית במיוחד מסדרת ה- " Green Line " המבטיחה עד 23 ק"מ לליטר , שגם היא לא תגיע לארץ .
סקודה סופרב החדשה תיחשף רשמית בסין וצפויה להגיע לארץ ברבעון האחרון של השנה.
סקודה סופרב 2013

סקודה סופרב 2013