סקודה סקאלה נחשפה אמש בישראל באירוע השקה בינלאומי !

צעד קטן לסקודה, צעד ענק לשוק הרכב הישראלי: סקודה סקאלה שהושקה אמש בישראל, הינה חשיפה בינלאומית ראשונה של יצרן רכב בישראל ב-70 שנות קיומה.

ששי כהן 07 בדצמ, 2018
השקת סקודה סקאלה בישראל

תמונה ראשית: בכירי סקודה העולמית משיקים את הסקאלה בישראל (צילום:יצרן)

הרבה כבוד העניקה אמש יצרנית הרכב סקודה לצ'מפיון מוטורס היבואנית בישראל, ולמעשה גם למדינת ישראל, כאשר השיקה אמש בהשקה בינלאומית את סקודה סקאלה בתל אביב (כפי שסופר לכ-300 עיתונאים מ-22 מדינות שהגיעו לאירוע) או ליתר דיוק באולם האירועים היוקרתי "טרמינל" שבפתח תקווה.



לא פחות מארבעה חודשים עבדו מפיקי ההשקה על השקת הדגם בישראל, באירוע ראשון מסוגו בישראל, בו נחשפה המכונית החדשה כנראה החשובה ביותר של סקודה ל-2019, באירוע יוקרתי בניחוח בינלאומי, אליו הגיעו לא פחות מ-300 עיתונאי רכב מ-22 מדינות בעולם, לצד בכירי סקודה העולמית וביניהם מנכ"ל סקודה העולמית ברנארד מאייר, עובדי ובכירי צ'מפיון מוטורס בישראל, עשרות עיתונאים ישראלים ולא פחות מ-150 אנשי צוות ההפקה, שדאגו שהכל יתקתק בדיוק לפי הספר ( זמן הבנייה והפירוק של האירוע הוא 128 שעות ! )

סקודה סקאלה בישראל

מנכ"ל סקודה העולמית ברנארד מאייר משיק את הרכב בישראל

הרבה כבוד ויחסי ציבור חיוביים נעשו אמש למדינת ישראל, כאשר הוקרן הסרטון התדמיתי של "אומת הסטארטאפ" לעיניהם של מאות האורחים מחו"ל, שעבור רובם היה מדובר בביקור ראשון בישראל, שכלל גם טעימה של קוסקוס ישראלי בניצוחו של השף אסף גרניט שהיה אחראי לצד הקולינארי של הערב. אפילו בבחירת המתנה לאורחים היתה מחשבה, כאשר השי שהוענק היה חבילה איכותית של ממרחים, תבלינים, שמן זית וכו' מתוצרת בית בוטיק ישראלי.

סקודה סקאלה בישראל

ויש גם סקודה סקאלה…

המשפחתית הקומפקטית החדשה של סקודה שנחשפה אמש לראשונה בעולם, באירוע ההשקה הישראלי ששודר בשידור חי לכל העולם באתר העולמי של סקודה וברשתות החברתיות, מבטיחה דור חדש במשפחתיות של היצרן, עם הבטחה לעיצוב, מרווח פנים, בטיחות, ביצועים ונוחות שיהיו בפסגת הקטגוריה.

סקודה סקאלה תא נוסעים

סקודה סקאלה תא נוסעים

הסקאלה שהוצגה באירוע בשלל צבעים, מציעה מרכב קומפקטי מרווח במיוחד לחמישה נוסעים, שימושי כפי שסקודה יודעים להציע באופן מסורתי ועם מנועי טורבו בנזין ודיזל המפיקים שילוב מוצלח של ביצועים וצריכת דלק.

סקודה סקאלה בישראל

בנוסף, ייהנו הלקוחות העתידיים של הדגם , גם מתא נוסעים בשפת עיצוב חדשה שאיננה מוכרת בדגמי סקודה החדשים, חומרים איכותיים ואבזור בניחוח יוקרתי בדגמים הבכירים. מפרט ישראלי מלא ומחירים יפורסמו עם השקתו הרשמית של הדגם בארץ, שצפויה ככל הנראה במחצית 2019.