סקודה סקאלה 2019 תיחשף השבוע בישראל !

סקודה סקאלה תיחשף רשמית בישראל בחמישי הקרוב, בהשקה בינלאומית ראשונה מסוגה בארץ, בהשתתפות בכירי סקודה העולמית ו-450 עיתונאי רכב מהעולם. מה כבר יודעים על המשפחתית המסקרנת החדשה?

ששי כהן 04 בדצמ, 2018
סקודה סקאלה

לראשונה בישראל, תתקיים השקה בינלאומית של רכב חדש. חברת סקודה תחשוף ביום חמישי הקרוב בהשקה בינלאומית ראשונה מסוגה בישראל, את סקודה סקאלה החדשה, המשפחתית הקומפקטית והמסקרנת של החברה, שמחליפה את דגם הראפיד ששווק כאן מאז תחילת 2013. בהשקת הדגם שתיערך בפתח תקווה, צפויים להשתתף בכירי סקודה העולמית ובישראל ולא פחות מ-450 עיתונאים מרחבי העולם שיגיעו לאירוע חשיפת הדגם.


אז מה מחכה לנו בסקאלה החדשה?

בסקודה טרם פרסמו תמונות רשמיות של העיצוב החיצוני של הדגם, ומסתפקים לעת עתה בתמונות בודדות של הרכב תחת מעטה הסוואה כבד, למעט תמונה רשמית של תא הנוסעים שפורסמה בשבוע החולף ומציגה עיצוב חדש שאינו מוכר בדגמי סקודה, עם תא נוסעים וסביבת נהג נעימים מאוד למראה, וככל הנראה גם איכותיים עוד יותר ממה שהורגלנו עד עתה, כשגולת הכותרת הינה מערכת מולטימדיה חדשה יוקרתית בסגנון "צף", הכוללת מסך מגע "9.2 הגדול בקטגוריה ואופציה לדיפוני עץ (או דמוי עץ) מרהיבים וריפודי מושבים משולבים עור שאינם מקובלים בסגמנט.

סקודה סקאלה תא נוסעים

סקודה סקאלה תא נוסעים

הסקאלה שתתברג בין הפאביה לאוקטביה, פותחה על שלדת ה-ה-A0 MQB החדשה של הקונצרן, ותציע צמיחה במידות עם אורך של 4.36 מטר (6+ ס"מ ביחס לראפיד) , 1.79 מטר רוחב (8+ ס"מ), 1.47 מטר גובה (1+ ס"מ), ובסיס גלגלים של 265 ס"מ (5+ ס"מ), האמורים לספק תא נוסעים מרווח משמעותית מהראפיד (שהיתה גם כך מרווחת מהממוצע), לצד תא מטען שצמח ב-72 ליטר ל-467 ליטר מכובדים מאוד.

היצע המנועים יכלול את המבחר המוכר של הקונצרן, הכולל מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר, המפיק 95 כ"ס בגרסה הידנית 5 הילוכים, או 115 כ"ס בגרסה האוטומטית ( DSG7) או ידנית עם 6 הילוכים. מעליהם תוצע גרסת ה-1.5 ליטר, 4 צילינדרים טורבו 150 כ"ס, שתוצע עם תיבה ידנית 6 הילוכים או אוטומטית 7 הילוכים, כשבחטיבת הדיזל תוצע המכונית עם מנוע 1.6 ליטר TDI המפיק 115 כ"ס שיוצע בשידוך לתיבה ידנית או אוטומטית.

סקודה סקאלה מולטימדיה

סקודה סקאלה צפויה להציע התקדמות גדולה גם בסעיף האבזור, עם תאורת LED מלאה בחזית ומאחור, המבטיחים נראות וראות טובה יותר בשעות החשיכה ובמזג אוויר גרוע, ומערכת הכנה למקרה תאונה הסוגרת את החלונות אוטומטית, מותחת את חגורות הבטיחות ועוד, המצטרפים לאבזור בטיחותי מתקדם כמו 9 כריות אוויר, ושלל מערכות בטיחות אקטיביות, לרבות בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית עד 210 קמ"ש, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, התראה על רכב בשטח המת במראות, התראה על תנועה המגיחה מאחור ועוד.

סקודה סקאלה צפויה להגיע לארץ ככל הנראה סביב מחצית 2019. מפרט אבזור מקומי ומחירים, צפויים בהשקת הדגם בעתיד.