סקודה רומסטר 1.2 TSI

סקודה משלימה את המעבר למנועי TSI ותיבות הילוכים DSG עם התחלת שיווק הרומסטר המחודשת במחיר החל מ 98,900 ש"ח. חברת צ'מפיון מוטורס , יבואנית סקודה , משלימה את המעבר של כל דגמיה בארץ למנועי טורבו חסכוניים המשודכים לתיבות הילוכים רובוטיות כפולות מצמד , עם התחלת שיווק הרומסטר המחודשת שעברה מתיחת פנים קלה בתחילת השנה. עיקר…

ששי כהן 12 בדצמ, 2010

סקודה משלימה את המעבר למנועי TSI ותיבות הילוכים DSG עם התחלת שיווק הרומסטר המחודשת במחיר החל מ 98,900 ש"ח.

חברת צ'מפיון מוטורס , יבואנית סקודה , משלימה את המעבר של כל דגמיה בארץ למנועי טורבו חסכוניים המשודכים לתיבות הילוכים רובוטיות כפולות מצמד , עם התחלת שיווק הרומסטר המחודשת שעברה מתיחת פנים קלה בתחילת השנה.
עיקר השינויים בדגם המחודש , מתרכז בחזית קדמית אשר עברה ריענון קל עם יחידות תאורה , פגושים וגריל הכוללים שינוים קלים. בתוך תא הנוסעים , השינויים מינורים וכוללים הגה בעיצוב חדש , מעט נגיעות קוסמטיות ואבזור הכולל מעתה גם מערכת שמע מקורית כסטנדרט.
מתחת למכסה המנוע , מסתתר השינוי העיקרי של דגמי 2011 של הרומסטר : המכונית תשווק בארץ עם מנוע בנזין טורבו בנפח 1.2 ליטר , בעל הספק של 105 כ"ס אשר משודך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית רובוטית DSG בעלת 7 הילוכים.  אותה יחידת כח אגב , משרתת בהצלחה גם את דגמי הפאביה, אוקטביה ויטי , והיא חסכונית וידידותית לסביבה באופן משמעותי מדגם ה 1.6 ליטר אותו היא מחליפה , וכבונוס , מציעה אף ביצועים טובים יותר .
מחירי הרומסטר החדשה מתחילים ב 98,900 ש"ח לדגם ה 1.2 ליטר ידני , 116,900 ש"ח לדגם ה 1.2 ליטר אוט' ברמת גימור STYLE , ו – 121,900 ש"ח לדגם ה 1.2 אוט' ברמת גימור סקאוט הגבוהה.  דגם נוסף המצויד במנוע דיזל1.6 ליטר מסדרת ה TDI עם 90 כ"ס וגיר ידני , ישווק במחיר של 119,900 ש"ח.

עוד מחדשות רכב