סקר J.D Power האמריקאי ל-2019: קיה הכי אמינה !

השלוחה האמריקאית של מכון המחקר J.D Power בדו"ח אמינות חדש ל-2019: הקוריאניות ממשיכות להוביל, כאשר קיה מובילה בקרב המותגים העממיים וג'נסיס מובילה את שוק היוקרה.

ששי כהן 20 ביונ, 2019
קיה ספורטאז' 2019

חודש לאחר שפרסם מכון המחקר J.D Power את סקר אמינות הרכבים האירופאי, חשף אמש מכון המחקר את נתוני האמינות של הדגמים המשווקים בארה"ב, מהם עולה כי המכוניות הקוריאניות ממשיכות להוביל בסקרי האמינות, בדומה לתוצאות הסקר אשתקד. יחד עם זאת, לאחר 4 שנים רצופות של שיפור באמינות, בשנה החולפת נעצרה מגמת השיפור, אך ניתן להתנחם בכך שלפחות לא נרשמה ירידה באמינות הדגמים לנוכח הטכנולוגיה הרבה המותקנת כיום ברכבים חדשים.


סקר האמינות הראשונית החדש לשנת 2019 מבוסס על תשובות שהתקבלו מ-76,256 רוכשים וחוכרים של דגמי 2019 בארה"ב, שנסקרו אחרי 90 ימים של בעלות, והביעו את דעתם הראשונית על הרכב עם התייחסות לביצועי המנוע, תיבת ההילוכים, מערכות הרכב, המולטימדיה וחווית נהיגה כללית של הרכב. אם תרצו, מבחן ארוך טווח של 3 חודשים למאות דגמים חדשים בארה"ב, שרובם משווקים גם אצלנו. חשוב להדגיש שקריאות למוסך אינו מעיד דווקא על תקלות, וכולל גם שאלות כלליות על תפעול מערכות הרכב.

בקרב המותגים העממיים, קיה מובילה את השוק בשנה החולפת עם 70 קריאות לכל 100 מכוניות שעלו לכביש, ומקדימה קלות את האחות מבית – יונדאי (עם 71 כניסות למוסך לכל 100 מכוניות), פורד עם 83 קריאות, שברולט עם 85 קריאות וניסאן שסוגרת את החמישיה הפותחת עם 86 קריאות לכל 100 מכוניות.

בקרב מותגי היוקרה, רושמת ג'נסיס, חטיבת היוקרה של יונדאי, את הציון הטוב ביותר (ומצטיין הסקר כולו) עם 63 קריאות בלבד לכל 100 מכוניות, ומקדימה את לינקולן, חטיבת היוקרה של פורד עם 84 קריאות, לקסוס עם 90 קריאות, מרצדס עם 94 קריאות ופורשה עם 96 קריאות לכל 100 מכוניות. הממוצע בתעשיית הרכב אשתקד אגב, עמד על כ-93 קריאות לכל 100 מכוניות.

המכוניות האמינות ביותר לפי סגמנטים:

סופר-מיני: קיה ריו, ואחריה יונדאי אקסנט וניסאן וורסה

משפחתיות קומפקטיות: קיה פורטה ואחריה יונדאי אלנטרה וטויוטה קורולה

משפחתיות גדולות: שברולט מאליבו, פורד פיוז'ן ויונדאי סונטה/קיה אופטימה

מכוניות מנהלים: ניסאן מקסימה, טויוטה אוולון וקרייזלר 300

רכב פנאי קומפקטי: קיה ספורטאז', יונדאי טוסון ויונדאי קונה

רכבי פנאי בגודל בינוני: שברולט אקווינוקס, פורד אסקייפ והונדה CRV

ג'יפוני יוקרה קטנים: ב.מ.וו X4, לינקולן MKC ומרצדס GLC

גי'פוני יוקרה בינוניים: לקסוס RX, מרצדס GLE ולינקולן נאוטילוס

דגם מצטיין בסקר: פורשה 911 !

                                                                     רשימת מותגי הרכב האמינים ביותר