עד 4 שנות אחריות: מגוון אופנועי KTM זוכים לאחריות מורחבת

היצרנית האופנועים האירופית הגדולה ביותר KTM מודיעה על הרחבת האחריות למגוון דגמי הכביש 2024 של היצרן, שייהנו מהרחבת אחריות ל-3 או 4 שנים בצעד שיסייע לאמון הלקוחות במותג. אילו אופנועים יזכו לאחריות המורחבת?

ששי כהן 27 במרץ, 2024
אחריות אופנועי KTM

בצעד משמעותי שעשוי להגביר את אמון הלקוחות במותג ולסייע במכירות, מודיעה יצרנית האופנועים האירופאית KTM על הרחבת האחריות למגוון דגמי כביש של היצרן משנת הייצור 2024, אשר עד כה זכו לאחריות של שנתיים ומעתה יזכו להכפלת האחריות לארבע שנים בחלק מהדגמים ובשלוש שנים לאחרים.


היצרנית מודיעה כי החל משנת 2024, כל דגמי המותג שמצוידים במנוע ה-LC8c בסדרות ה-790, 890 וה-990, ובמנוע ה-LC8 (1290 ו-1390) ייהנו מהארכת תקופת האחריות, כאשר דגמי ה-LC8c ייהנו מאחריות של 4 שנים ודגמי ה-LC8 משלוש שנות אחריות במקום שנתיים עד כה. בכדי לממש את אחריות זו, על רוכשי האופנועים לשמור על רצף טיפולים במוסכי הרשת בלבד ולבצע טיפולים במרווח שאינו עולה על 12 חודשים ולפי המרחק (ק"מ) בהתאם לרשום בתעודת האחריות – המוקדם מבניהם. לקוחות אשר יבחרו שלא לטפל במוסכי הרשת המורשים, יזכו לאחריות הקיימת בהתאם לדגם האופנוע, ללא ההרחבה.

מהלך חשוב זה מצד KTM, היצרנית הגדולה ביותר באירופה, מהווה גורם בעל פוטנציאל השפעה משמעותי על חוזק ותפיסת המותג ולהעצים מאוד את האטרקטיביות שלו בקרב רוכבים ורוכשים פוטנציאליים. הרחבת האחריות הנה חלק ממהלך רחב וכולל של היצרנית להעצים את אחיזתה בעולם הדו-גלגלי באירופה בפרט ובשאר העולם בכלל, לצד המשך ההאצה בתחומי הטכנולוגיה, הביצועים, הבטיחות, האמינות ועוד.

מהלך זה מצטרף למהלך נוסף שהכריזה בשבוע שעבר ד.ל.ב מוטוספורט היבואנית בישראל, בדבר פתיחת חבילות ה-TECK PACK ללא עלות עבור לקוחות הדגמים הרלוונטיים. ערכת ה-TECK PACK כוללת שילוב של שלל מערכות אלקטרוניות (בהתאם לדגם) כדוגמת 'קוויק-שיפטר', מצבי רכיבה מורחבים (ראלי\מסלול בהתאם לדגם), בקרות זינוק, שליטה מורחבת בבקרות האחיזה והבלימה, מערכות בקרת ווילי, בקרת שיוט ועוד שתוענק במתנה לרוכשים, חבילה שעד כה נמכרה בעלות של 5,000-7,000 שקל בהתאם לדגם. 

עוד מדו גלגלי