עופר אבניר מציגה: חוויית רכיבה דיגיטלית בסניפים

לראשונה בתחום הדו גלגלי, קבוצת עופר אבניר החלה לשווק חלק מדגמיה באמצעות חווית משתמש וירטואלית המעניקה לרוכב את התחושה הדינמית של הרכיבה בקטנוע או באופנוע.

ששי כהן 08 בינו, 2019
נסיעת מבחן באמצעות טכנולוגיית VR בעופר אבניר. קרדיט אסף רחמים

חווית הרכיבה הדיגיטלית וירטואלית מגיעה לסניפי עופר אבניר. לראשונה בתחום הדו גלגלי, יוכלו לקוחות עופר אבניר ליהנות מנסיעת מבחן דיגיטלית על אחד מהדגמים הפופלריים של החברה. בתחילת השבוע החלו לפעול בכל סניפי החברה עמדות רכיבה בטכנולוגיית VR, המאפשרות למשתמש חווית רכיבה ב-360 מעלות להיחשף ולהרגיש את האדרנלין בזמן הרכיבה ולדמות את תחושת הרכיבה בעיר, בכביש מהיר ואפילו בשטח.


החוויה הדיגיטלית-וירטואלית מציעה ללקוחות להרכיב את משקפי ה-VR ולהכנס לעולם חוויתי בתצוגת 2D בו ניתן לרכוב על קטנוע, אופנוע כביש או אופנוע שטח בנופים ישראליים מוכרים. קטנועי הקימקו AK550 והפיאג'יו MP3 יעניקו תחושת רכיבה ברחבי תל אביב ויפו, עם המראות והצלילים של שדרות רוטשילד ושל שוק הפשפשים; אופנועי הכביש סוזוקי GSXS1000 והאפריליה Dorsoduro 900 יעניקו חווית רכיבה מרגשת בכבישים מפותלים באזור הרי ירושלים, אופנוע הדו"ש הוסקוורנה 701 יוביל את הלקוחות לסביבה המוכרת בעיר ולרכיבת אקסטרים בשטח. גם ה-TE250 יוביל את הרוכב לרכיבת אקסטרים בלב שטחי האנדורו הישראליים, לא רחוק מסניף מודיעין של עופר אבניר. טכנולוגיית ה-VR לא צפויה להחליף את נסיעות המבחן הקלאסיות, אלא לספק חוויה משלימה ונוחות מקסימלית ללקוחות.

תמונה ראשית: אסף רחמים



עוד מדו גלגלי